Xaser Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Nja spørs hva du anser som vitsen. Viss du syns det morsomme var å ødelegge for Lano så ja, Lano tjener trolig på hele greia. Viss du syns vitsen er å markere avstand mot og ødelegge for hysteriske og utspekulerte mødre som vil fremme sine sminkete, poserende, ariske, super unger i konkurransen med alle midler så er vitsen definitivt ikke død. 7 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Vel, mamma og venninnene hennes, som er så langt borte fra 4chan som overhodet mulig, fikk meldinger på facebook av typen "ikke stem på den stygge ungen, Lars fortjener å vinne!! *bilde*" Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Listen min vokser. 3 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Nei, denne tråden forlater mine innlegg for en god stund framover nå. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 (endret) Tråden stenges for opprydning. Det er unødvendig å sitere samme bilde fem ganger på samme side, spesielt når det er snakk om et så stort (høyt) bilde. Det at dere kun legger igjen korte kommentarer som "Haha", og/eller gjør det for å irritere andre, gjør det ikke bedre. Fem innlegg som siterte bildet har blitt slettet, sammen med innlegg som siterte disse innleggene. Neste gang vil det straffes hardere (se under). (Dette innlegget skal som vanlig ikke kommenteres i tråden, men via PM.) Endret 5. september 2010 av Runar Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Jeg satt å bladde litt, og jeg har ikke fått med meg hva det er med 4chan og lano ungen? Hva er det? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Jeg satt å bladde litt, og jeg har ikke fått med meg hva det er med 4chan og lano ungen? Hva er det? Noen tullinger luringer "tipset" 4chan om Lanokonkurransen, noe som resulterte i tusenvis av (falske?) stemmer på Mikael. Jeg husker at da jeg ganske tidlig ble "tipset" om konkurransen hadde han rundt 400 stemmer, men etter et par dager ledet han. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Mener å huske at de fjernet alle utenlandske stemmer? Det har jo vært bra trykk om denne gutten på face og sånn før jeg faktisk leste om han her. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Det er jo juks. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 (endret) PS: Listen min ble akkurat opprettet: Endret 5. september 2010 av Dj_Evelen 1 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Mener å huske at de fjernet alle utenlandske stemmer? Det har jo vært bra trykk om denne gutten på face og sånn før jeg faktisk leste om han her. De har fjernet en god del (ti)tusen stemmer, ja. Det er jo juks. 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg Vowels Skrevet 5. september 2010 Populært innlegg Del Skrevet 5. september 2010 20 Lenke til kommentar
danielch Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Har d den i større verson? Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 (endret) Har d den i større verson? Endret 5. september 2010 av Mr.Graves 1 Lenke til kommentar
Ferendaz Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Hva heter den bildeserien? Post gjerne fler! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Er jo ikke en bildeserie, er jo mange memes som er klistret sammen på ett og samme bilde. Lenke til kommentar
Ferendaz Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 typen bilde da... eller meme Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Det er en masse meme's, puttet inn i et og samme bilde. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 typen bilde da... eller meme Gruppebilde.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå