Gå til innhold

4chan bilete- og diskusjonstråd

Zeph

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Herregud. Blir seriøst lei meg hver gang jeg ser noen får en "COOL STORY, BRO" eller "UMAD?" trykt opp i trynet etter å ha fortalt noe. Er det seriøst folk som syntes det er morsomt å gjennposte det samme bildet om og om igjen? Det er kanskje essensen av /b/, men håper inderlig ikke jeg er den eneste som mener /b/ er det dårligste boardet på hele 4chan.

Personlig er jeg bare innom /g/ og /sci/ daglig, selv om disse boardene ikke er til å skryte mye av heller, så er det ihvertfall en og annen kvalitetstråd i blant alle >mfw. (Jada, klar over at disse også kan forekomme på /b/...)

Just my two cents.

inb4 COOL STORY, BRO and UMAD?

Endret av JarlG
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Herregud. Blir seriøst lei meg hver gang jeg ser noen får en "COOL STORY, BRO" eller "UMAD?" trykt opp i trynet etter å ha fortalt noe. Er det seriøst folk som syntes det er morsomt å gjennposte det samme bildet om og om igjen? Det er kanskje essensen av /b/, men håper inderlig ikke jeg er den eneste som mener /b/ er det dårligste boardet på hele 4chan.

Personlig er jeg bare innom /g/ og /sci/ daglig, selv om disse boardene ikke er til å skryte mye av heller, så er det ihvertfall en og annen kvalitetstråd i blant alle >mfw. (Jada, klar over at disse også kan forekom på /b/...)

Just my two cents.

post-68434-1283534563,8677_thumb.jpg

post-68434-1283534673,4002_thumb.jpg

Endret av GrandMa
  • Liker 2
Lenke til kommentar

u-mad1.jpg
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Personlig er jeg bare innom /g/ og /sci/ daglig, selv om disse boardene ikke er til å skryte mye av heller, så er det ihvertfall en og annen kvalitetstråd i blant alle >mfw. (Jada, klar over at disse også kan forekomme på /b/...)

Just my two cents.

cool-story-bro.jpg

• Liker 6
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...