trash__ Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 (endret) wat Endret 3. september 2010 av w0bni 1 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 hvordan gjør dem det? Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 hvordan gjør dem det? magnets Lenke til kommentar
JarlG Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Mods kan embede HTML i poster. Lenke til kommentar
trash__ Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Der ble en fyr bannet for å poste "I can stop raving" Lenke til kommentar
*F* Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 aldri sett noen bruke html i postense selv ihvertfal. Er det en mod? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Ja, en viss summermod. Hvis det sier deg noe. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Jeg kommer til å ha "I can stuff baby" på hjernen i hele dag. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 (endret) Bedre enn Hallelujah av De Nye Gitarkameratene. Edit: De heter vel kanskje ikke det nå lenger? Samma. Endret 3. september 2010 av Ajaco Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Gitarkameratene har aldri sunget Hallelujah. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Jeg ler hver gang jeg ser Lillebjørn Nilsen eller bare hører navnet hans. En kollega ble intervjuet av NMI på en festival og klarte å få journalisten til å tro at Lillebjørn egentlig het "Havrebjørn". 3 Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Jeg ler hver gang jeg ser Lillebjørn Nilsen eller bare hører navnet hans. En kollega ble intervjuet av NMI på en festival og klarte å få journalisten til å tro at Lillebjørn egentlig het "Havrebjørn". 4 Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Jeg ler hver gang jeg ser Lillebjørn Nilsen eller bare hører navnet hans. En kollega ble intervjuet av NMI på en festival og klarte å få journalisten til å tro at Lillebjørn egentlig het "Havrebjørn". 2 Lenke til kommentar
JarlG Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 (endret) Herregud. Blir seriøst lei meg hver gang jeg ser noen får en "COOL STORY, BRO" eller "UMAD?" trykt opp i trynet etter å ha fortalt noe. Er det seriøst folk som syntes det er morsomt å gjennposte det samme bildet om og om igjen? Det er kanskje essensen av /b/, men håper inderlig ikke jeg er den eneste som mener /b/ er det dårligste boardet på hele 4chan. Personlig er jeg bare innom /g/ og /sci/ daglig, selv om disse boardene ikke er til å skryte mye av heller, så er det ihvertfall en og annen kvalitetstråd i blant alle >mfw. (Jada, klar over at disse også kan forekomme på /b/...) Just my two cents. inb4 COOL STORY, BRO and UMAD? Endret 3. september 2010 av JarlG 2 Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 (endret) Herregud. Blir seriøst lei meg hver gang jeg ser noen får en "COOL STORY, BRO" eller "UMAD?" trykt opp i trynet etter å ha fortalt noe. Er det seriøst folk som syntes det er morsomt å gjennposte det samme bildet om og om igjen? Det er kanskje essensen av /b/, men håper inderlig ikke jeg er den eneste som mener /b/ er det dårligste boardet på hele 4chan. Personlig er jeg bare innom /g/ og /sci/ daglig, selv om disse boardene ikke er til å skryte mye av heller, så er det ihvertfall en og annen kvalitetstråd i blant alle >mfw. (Jada, klar over at disse også kan forekom på /b/...) Just my two cents. inb4 COOL STORY, BRO and UMAD? Endret 3. september 2010 av GrandMa 2 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Herregud. Blir seriøst lei meg hver gang jeg ser noen får en "COOL STORY, BRO" eller "UMAD?" trykt opp i trynet etter å ha fortalt noe. Er det seriøst folk som syntes det er morsomt å gjennposte det samme bildet om og om igjen? Det er kanskje essensen av /b/, men håper inderlig ikke jeg er den eneste som mener /b/ er det dårligste boardet på hele 4chan. 3 Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Herregud. Blir seriøst lei meg hver gang jeg ser noen får en "COOL STORY, BRO" eller "UMAD?" trykt opp i trynet etter å ha fortalt noe. Er det seriøst folk som syntes det er morsomt å gjennposte det samme bildet om og om igjen? Det er kanskje essensen av /b/, men håper inderlig ikke jeg er den eneste som mener /b/ er det dårligste boardet på hele 4chan. Personlig er jeg bare innom /g/ og /sci/ daglig, selv om disse boardene ikke er til å skryte mye av heller, så er det ihvertfall en og annen kvalitetstråd i blant alle >mfw. (Jada, klar over at disse også kan forekomme på /b/...) Just my two cents. inb4 COOL STORY, BRO and UMAD? 6 Lenke til kommentar
Populært innlegg E.C. Skrevet 3. september 2010 Populært innlegg Del Skrevet 3. september 2010 17 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå