Gå til innhold

4chan bilete- og diskusjonstråd

Zeph

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lol! Blir ikke random jenter som har lettkledde bilder også huntet og angrepet?

Du misforsto. Det jeg mente å si var at forskjellen på typen angrep du nevner nå og angrep på dyremishandlere er at dyremishandlerne fortjener det.

edit: wops, on-topic content incoming

76A4CCD8BBAC-1.jpg

1275961682922.jpg1275961605301.jpg

Stort bilde:

1274276636988.png

Siste bilde vekket minner. :thumbup:

Endret av Wizzlee
Lenke til kommentar

Så vitser om feite amerikanere er rasistiske fordi det bygger opp under en eksisterende fordom om at alle amerikanere er feite? Skal alle amerikanervitsene bli slettet og fordi de er rasistiske?

Du blander rase og nasjonalitet her. Vi forbyr ikke svenskevitser. Vi forbyr heller ikke forhånende vitser om religion, selv om mange mener at det bør være likestilt med rasisme. (Inklusive straffeloven og mange av våre politikere.)

Geir :)

Nå er ikke "rase" per def. noe presist eller vitenskapelig begrep og stammer fra rasedarwinistiske ideer. Det riktige blir å si etnisiteter eller folkegrupper.

Folkegruppen(e) det i AIDS-vitsen gjøres narr av er afrikanere (fra midtre og søndre del av afrika). Folkegruppen det gjøres narr av i amerikaner vitsen er kaukasiske amerikanere. Folkegruppen det gjøres narr av i KFC og vannmelon vitser er afroamerikare. Å merke negre som en rase og hvite som av en eller annen nasjonalitet er en konstruert måte å ro seg ut av problemet dere har skapt dere ved å forskjellsbehande og kun slå ned på vitser som kan fornærme negre.

Jeg er selv delvis same og etter deres tolkninger av rasisme (stereotypisering av "raser") vil jeg kunne annmelde dere for å ikke slå ned på vitser som er rasistiske mot min etnisitet ettersom dere ikke slår ned på samevitser, kun negervitser... (ikke at jeg har tenkt å gjøre det, jeg synnes samevitser er hysteriske og blir ikke fornærmet av dem)

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...