Analmeth Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Mulig jeg "misforstår" nå, men prøver du å si at man er veggis fordi man ikke støtter grov dyreplaging? 2 Lenke til kommentar
Munty Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 (endret) Leste akkurat på /b/ at hun dama som kaster de valpene i elva er "funnet". True? http://funnyjunk.com/funny_pictures/732041/Antonia+Miskic/ EDIT: Det er jo link til Facebook'en hennes. Vet ikke om det er brudd på noen regler eller noe da. Endret 31. august 2010 av Munty Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Tags: bitch | needs | to | die Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Mulig jeg "misforstår" nå, men prøver du å si at man er veggis fordi man ikke støtter grov dyreplaging? Mulig jeg har msiforstått noe, er ganske så trøtt... Jeg mente nok atdyra som blir slakta for at vi skal spise de, heller ikke kan forsvare seg mot oss mennesker. dobbeltmoral muligens.. Lenke til kommentar
Avenius Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 De fant vel i hvert fall navnet hennes? Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Åja sånn. Men måten f.eks. en sau blir slaktet på er jo litt mer human enn å bli kastet i elva. Jeg er fullblods kjøtteter, men det er ikke relevant. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Tok mindre enn 12 timer! You can always count on /b/ Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 synd jeg sjeldent får med meg slike ting Lenke til kommentar
Munty Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Ser faen meg offesielt ut: http://technolog.msnbc.msn.com/_news/2010/08/31/5010813-web-video-woman-throws-puppies-in-river-4cha n-tracks-her-down 4chan ftw Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 (endret) Kanskje den beste scenen av Christian Bale noen sinne. Endret 31. august 2010 av Abnegation 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Ser faen meg offesielt ut: http://technolog.msnbc.msn.com/_news/2010/08/31/5010813-web-video-woman-throws-puppies-in-river-4chan-tracks-her-down 4chan ftw Det der var en veldig god artikkel. Likte veldig godt slutten; As long as there's an Internet, animal abusers won't be safe from 4chan … and neither will anyone else. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 (endret) Ok, vis eneste "beviset" for at det var Antonia Miskic som gjorde dette er det bildet linket til lenger oppe, da kan det likegjerne være feil. Ja, jeg ser hun likner, men hvor mange av verdens jenter likner ikke? Ellers et bilde til: PS: Vote for hitler: http://www.gamespot.com/greatest-video-game-villain/vote/battle-hub/index.html?battle_id=22%20MASTER %20D Endret 31. august 2010 av Dj_Evelen Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Masinga om dyremishandlinga bør bli slutt nå, 4chan har ikke sympati for noen, selv ikke dyr. De vil bare finne ofre som de kan plage livet ut av. 5 Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Masinga om dyremishandlinga bør bli slutt nå, 4chan har ikke sympati for noen, selv ikke dyr. De vil bare finne ofre som de kan plage livet ut av. Helt enig. Dette er bare en unnskyldning for dem for å kunne plage livet av noen og samtidig bli kalt "helter". Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Tja, uenig der. Tror ikke 4chan er så hjerteløst som dere vil ha det til. 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 4chan har vist gang på gang at når det kommer til forsvarsløse dyr, så omfavnes de med åpne armer. Hvor tror du Caturday og lignende kom ifra? Det er tross alt mennesker de angriper. 2 Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 (endret) /b/ er kjent for ganske ondsinnede angrep mot mennesker de ikke liker, uansett om eneste feilen denne personen gjorde var å være seg selv eller stå for det han/hun tror på. Så hva er da forskjellen på dette og angrep mot dyremishandlere, annet enn at de nå har en troskyldig "unnskyldning" for å gjøre dette? Uansett har jeg ikke mye til over for selvtekt av denne sorten. Dette skal være en sak for politi og rettsvesen, ikke mobben. Jeg vet at rettsvernet for dyr ikke alltid er hva den burde være, men det er mange som jobber for å rette på dette. Endret 1. september 2010 av A-Jay Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Så hva er da forskjellen på dette og angrep mot dyremishandlere, annet enn at de nå har en troskyldig "unnskyldning" for å gjøre dette? Folkene som blir angrepet fortjener det. Der har du forskjellen. Uansett har jeg ikke mye til over for selvtekt av denne sorten. Dette skal være en sak for politi og rettsvesen, ikke mobben. Jeg vet at rettsvernet for dyr ikke alltid er hva den burde være, men det er mange som jobber for å rette på dette. Politiet bryr seg om dyremishandling. Jepp. Snakkes senere, nå skal jeg ut å ri på regnbuen med den rosa enhjørningen min. 1 Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Så hva er da forskjellen på dette og angrep mot dyremishandlere, annet enn at de nå har en troskyldig "unnskyldning" for å gjøre dette? Folkene som blir angrepet fortjener det. Der har du forskjellen. Uansett har jeg ikke mye til over for selvtekt av denne sorten. Dette skal være en sak for politi og rettsvesen, ikke mobben. Jeg vet at rettsvernet for dyr ikke alltid er hva den burde være, men det er mange som jobber for å rette på dette. Politiet bryr seg om dyremishandling. Jepp. Snakkes senere, nå skal jeg ut å ri på regnbuen med den rosa enhjørningen min. Lol! Blir ikke random jenter som har lettkledde bilder også huntet og angrepet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå