osse-mon waits for alice Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Vi gir oss med offtopic-diskusjonene rundt voldtekter og slik nå. Om dette diskuteres videre, stenges tråden for opprydding, og da holdes den stengt i noen dager. Kommentarer på dette skal ikke tas i tråden, men på PM. Kristian Moderator Three kings 1 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 (endret) 4chan nede atm? EDIT: Yepp, downforeveryoneorjustme.com: It's not just you! http://4chan.org looks down from here. Endret 20. august 2010 av Dj_Evelen Lenke til kommentar
JallaMario Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Delvis http://status.4chan.org/ Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Er det ikke litt teit at dem skriver "WINRAR" ? Skjønner jo poenget, men synes ikke det er noe bra. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 YOU ARE ASH ville vært litt for åpenlyst svar også, da. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Hey Faggots, My name is John, and I hate every single one of you. All of you are fat, retarded, no-lifes who spend every second of their day looking at stupid ass pictures. You are everything bad in the world. Honestly, have any of you ever gotten any pussy? I mean, I guess it's fun making fun of people because of your own insecurities, but you all take to a whole new level. This is even worse than jerking off to pictures on facebook. Don't be a stranger. Just hit me with your best shot. I'm pretty much perfect. I was captain of the football team, and starter on my basketball team. What sports do you play, other than "jack off to naked drawn Japanese people"? I also get straight A's, and have a banging hot girlfriend (She just blew me; Shit was SO cash). You are all faggots who should just kill yourselves. Thanks for listening. Pic Related: It's me and my bitch Everyday is repost day. Show me some copypasta. 1 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 For de som måtte finne det av interesse: Han kan bli Norges første annerledesbarn som blir Lano-ungen. Mandag kan du stemme på Mikael (5 år) fra Sortland. Lenke til kommentar
Populært innlegg Ercles Skrevet 21. august 2010 Populært innlegg Del Skrevet 21. august 2010 Annerledesbarn? Jeg skal snart kreve å bli kallt "vertically challenged" fordi jeg er kort. 11 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 (endret) Journey dump?!?! Protip: Sing it, dont say it! Endret 21. august 2010 av Mchansern 7 Lenke til kommentar
M98kF1 Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Annerledesbarn? Jeg skal snart kreve å bli kallt "vertically challenged" fordi jeg er kort. Du er nok vertikalutfordret ja, og feite er gravitasjonsutfordret. Grensen på hvor langt man kan gå er nok omtrent rett før der "Pigmentutfordret" brukes på andre enn albinoer... 3 Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Jeg blir lett solbrent o.l. så jeg er nok også pigmentutfordret. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Motivators inni motivators ødelegger motivators. 4 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Motivators inni motivators ødelegger motivators. No shit! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Haha, den der var jo bare genial. Typisk "off-topic". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå