Yavel Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Read and weep. Jeg har lest denne historien flere ganger, og det er en ting jeg alltid har lurt på. Jeg vet ikke hvordan rettsystem de har i ausfagland, men du kan vel ikke komme med nye beviser i en sak rett før dommen skal komme? Eller? i Norge må man i vertfall det Lenke til kommentar
Munty Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 gadd ikke lese, men imponerende og lage en så lang replay på /b/ uten at topic går 404. Du burde lese den om du ikke har gjort det før. Den er epic. Lenke til kommentar
BreadHead Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 gadd ikke lese, men imponerende og lage en så lang replay på /b/ uten at topic går 404. Det er jo ganske så enkelt å lage en så lang REPLY på /b/. Skriv historien i notepad/word/whatever, copy and paste. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 gadd ikke lese, men imponerende og lage en så lang replay på /b/ uten at topic går 404. Det er jo ganske så enkelt å lage en så lang REPLY på /b/. Skriv historien i notepad/word/whatever, copy and paste. Jaja, men man må først lese første inlegg, deretter skrive et svar, og deretter poste uansett. Uansett, skal lese den om den er så epic som dere sier Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 gadd ikke lese, men imponerende og lage en så lang replay på /b/ uten at topic går 404. Det er jo ganske så enkelt å lage en så lang REPLY på /b/. Skriv historien i notepad/word/whatever, copy and paste. Jaja, men man må først lese første inlegg, deretter skrive et svar, og deretter poste uansett. Og? Selv om det er mye aktivitet går ikke tråder 404 etter fem sekunder uten innlegg. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Jeg har lest denne historien flere ganger, og det er en ting jeg alltid har lurt på. Jeg vet ikke hvordan rettsystem de har i ausfagland, men du kan vel ikke komme med nye beviser i en sak rett før dommen skal komme? Eller? Den er ikke sann, ikke den andre heller. Og de er eldre enn 4chan. Men de er vel kanskje morsomme. Geir Lenke til kommentar
*F* Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 (endret) gadd ikke lese, men imponerende og lage en så lang replay på /b/ uten at topic går 404. Det er jo ganske så enkelt å lage en så lang REPLY på /b/. Skriv historien i notepad/word/whatever, copy and paste. Jaja, men man må først lese første inlegg, deretter skrive et svar, og deretter poste uansett. Og? Selv om det er mye aktivitet går ikke tråder 404 etter fem sekunder uten innlegg. Kanskje ikke 5 sekkunder, men temmelig fort.Dog har aktiviteten vert lav i det siste, men ofte skal det ikke lange tiden for å få 404. Uansett, har lest bilde nå. Må si hun nesten fortjente det, her i norge har vi en oppklaringsprosent på voldtekter på 1%, mye av dette er fordi de fleste annmeldeser er falske. Om den er sann eller ikke skal ikke jeg si noe om, men syns den kamera biten var urealistisk Endret 18. august 2010 av Dj_Evelen Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Den er ikke sann, ikke den andre heller. Og de er eldre enn 4chan. Men de er vel kanskje morsomme. Geir Jeg spør av nysgjerrighet; hvordan vet du det? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Jeg har lest denne historien flere ganger, og det er en ting jeg alltid har lurt på. Jeg vet ikke hvordan rettsystem de har i ausfagland, men du kan vel ikke komme med nye beviser i en sak rett før dommen skal komme? Eller? Den er ikke sann, ikke den andre heller. Og de er eldre enn 4chan. Men de er vel kanskje morsomme. Geir Sannhetsgehalten har ingenting med underholdningsverdien å gjøre. Nå må ikke du komme og ødelegge moroa her. Ang. det å introdusere nye bevis så tror jeg man kan gjøre det frem til sluttinnleggene skal bli tatt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 mye av dette er fordi de fleste annmeldeser er falske. Det der er reinspikka tøv fra ende til annen. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Jeg spør av nysgjerrighet; hvordan vet du det? Fordi jeg husker dem fra jeg var ung selv. De sto i "mannfolkbladene" den gangen. Plottene har også vært brukt flere ganger på film og TV, blant annet på CSI. Og jenta på bildet er en gjenganger i Internett-sammenheng. Hun har tydeligvis vært mye rart for mange. Geir Lenke til kommentar
*F* Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 mye av dette er fordi de fleste annmeldeser er falske. Det der er reinspikka tøv fra ende til annen. Kom med dokkumentasjon om du påstår det. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Kom med dokkumentasjon om du påstår det. Nå var det vel strengt tatt du som kom med en påstand først, Dj_Evelen. Så bevisbyrden er din... (Jeg skylder deg en tråd også. Har ikke glemt det.) Geir 1 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Kom med dokkumentasjon om du påstår det. Nå var det vel strengt tatt du som kom med en påstand først, Dj_Evelen. Så bevisbyrden er din... (Jeg skylder deg en tråd også. Har ikke glemt det.) Geir vel, det er korrekt, men han anklaget min påstand for å være ukorrekt, da er det i mine øyne først og fremst han som må komme med dokkumentasjon på det. Lenke til kommentar
plumbum_pb_bly Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Kom med dokkumentasjon om du påstår det. Nå var det vel strengt tatt du som kom med en påstand først, Dj_Evelen. Så bevisbyrden er din... (Jeg skylder deg en tråd også. Har ikke glemt det.) Geir vel, det er korrekt, men han anklaget min påstand for å være ukorrekt, da er det i mine øyne først og fremst han som må komme med dokkumentasjon på det. Gud eksisterer. 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg L4r5 Skrevet 18. august 2010 Populært innlegg Del Skrevet 18. august 2010 (endret) Kom med dokkumentasjon om du påstår det. Nå var det vel strengt tatt du som kom med en påstand først, Dj_Evelen. Så bevisbyrden er din... (Jeg skylder deg en tråd også. Har ikke glemt det.) Geir vel, det er korrekt, men han anklaget min påstand for å være ukorrekt, da er det i mine øyne først og fremst han som må komme med dokkumentasjon på det. Vi drar denne tråden litt offtopic nå, og det beklager jeg ovenfor alle som kommer her for å diskutere 4chan eller se bilder, men slike påstander klarer jeg ikke la være å kommentere. Det er slike som deg som fører til stigmatiseringen av voldtektsofre. JA, det forekommer falske anmeldelser. Men sammeligner du dette med antallet voldtekter som ikke blir anmeldt av frykt for ikke å bli trodd, skam og feilaktig skyldfølelse så er det forsvinnende lite. Din skamløse svartmaling av denne gruppen kan vil føre til at flere vegrer seg for å anmelde. Dette er en gruppe som allerede ligger langt nede og slike, i beste fall naive, utsagn trykker dem enda lenger ned i søla. Jeg vurderte et par sekunder å prøve å leite opp noe tallmateriale, men vet du hva? Jeg gidder ikke. Bevisbyrden er som sagt din og jeg har bedre ting å gjøre enn å kaste bort tida mi på å motbevise håpløse utsagn. Jeg har heller mer lyst til å stange hodet gjentatte ganger i veggen. Tror faktisk det er mer givende. Endret 18. august 2010 av L4r5 14 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Kom med dokkumentasjon om du påstår det. Nå var det vel strengt tatt du som kom med en påstand først, Dj_Evelen. Så bevisbyrden er din... (Jeg skylder deg en tråd også. Har ikke glemt det.) Geir vel, det er korrekt, men han anklaget min påstand for å være ukorrekt, da er det i mine øyne først og fremst han som må komme med dokkumentasjon på det. Vi drar denne tråden litt offtopic nå, og det beklager jeg ovenfor alle som kommer her for å diskutere 4chan eller se bilder, men slike påstander klarer jeg ikke la være å kommentere. Det er slike som deg som fører til stigmatiseringen av voldtektsofre. JA, det forekommer falske anmeldelser. Men sammeligner du dette med antallet voldtekter som ikke blir anmeldt av frykt for ikke å bli trodd, skam og feilaktig skyldfølelse så er det forsvinnende lite. Din skamløse svartmaling av denne gruppen kan vil føre til at flere vegrer seg for å anmelde. Dette er en gruppe som allerede ligger langt nede og slike, i beste fall naive, utsagn trykker dem enda lenger ned i søla. Jeg vurderte et par sekunder å prøve å leite opp noe tallmateriale, men vet du hva? Jeg gidder ikke. Bevisbyrden er som sagt din og jeg har bedre ting å gjøre enn å kaste bort tida mi på å motbevise håpløse utsagn. Jeg har heller mer lyst til å stange hodet gjentatte ganger i veggen. Tror faktisk det er mer givende. Vel, kommentaren din er med på å trykke ned voldtektsanmeldte som skyldige før saken er avklart.Kan ikke akkurat si det er så mye bedre. I mine øyne, bedre at en voldtekt ikke blir oppklart en at en uskyldig person blir dømt for voldtekt. Uskyldig til det motsatte er bevist kalles det. Om politiet ikke dømmer han så står du klar til å dømme han uten bevis. DET er forkastelig. 3 Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 (endret) De fleste voldtektsanmeldelser er nok ekte, men at kvinnfolk utnytter sin posisjon som "det svake kjønn" for å ta hevn på menn er ikke ukjent. For å si det sånn; Om en jente sier at en mann voldtok henne, helt ut av det blå, så er det bare takk og farvel til alle vennene, forholdene og jobben til gitte mann. Endret 18. august 2010 av Pokey 2 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Nettop det der jeg tenker på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå