Insomniatic Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Noen som vet hvordan man får det til å stå "USER WAS BANNED FOR THIS POST" i posten på 4chan? Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 badumbapdamdamchikedybopbop 3 Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Noen som vet hvordan man får det til å stå "USER WAS BANNED FOR THIS POST" i posten på 4chan? Man poster noe som gjør sånn at en moderator banner deg. Om det derimot står i tittelen er det bare failtroll. 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Gaarulf Skrevet 9. august 2010 Populært innlegg Del Skrevet 9. august 2010 DUMPELUMP 17 Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Noen som vet hvordan man får det til å stå "USER WAS BANNED FOR THIS POST" i posten på 4chan? Man poster noe som gjør sånn at en moderator banner deg. Om det derimot står i tittelen er det bare failtroll. okei, hvordan failtroller jeg med USER WAS BANNED FOR THIS POST i tittelen da? Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Du gjør det ikke Bare skriv det du vil skal være rødt i subject-feltet og ha en whitespace/(ALT+0173) i navne-feltet. 1 Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Noen som vet hvordan man får det til å stå "USER WAS BANNED FOR THIS POST" i posten på 4chan? Man poster noe som gjør sånn at en moderator banner deg. Om det derimot står i tittelen er det bare failtroll. okei, hvordan failtroller jeg med USER WAS BANNED FOR THIS POST i tittelen da? Skriv eval(; i posten din. Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Noen som vet hvordan man får det til å stå "USER WAS BANNED FOR THIS POST" i posten på 4chan? Man poster noe som gjør sånn at en moderator banner deg. Om det derimot står i tittelen er det bare failtroll. okei, hvordan failtroller jeg med USER WAS BANNED FOR THIS POST i tittelen da? Skriv eval(; i posten din. Fikk bare melding om at posten inneholdt noe ulovlig elns. så ble bare returned til /b/ igjen? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Hvorfor er det så jævlig viktig å få "user was banned for this post" egentlig? 1 Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Hvorfor er det så jævlig viktig å få "user was banned for this post" egentlig? Trolling purposes. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 'o'wow, "user was banned for this post" hvem i h-en bryr seg egentlig ? 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Bytex Skrevet 10. august 2010 Populært innlegg Del Skrevet 10. august 2010 (endret) Fordi han har lyst å poste screenshot av seg selv som blir bannet...skikkelig kewwwwllt lizzzom. Vi kan jo hjelpe han å bli bannet på diskusjon.no istedet, så kan ha ta screenshot av det og legge på 4chan. Endret 10. august 2010 av Bytex 30 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 + for det Ja, det er skikkkeeelig keelwt Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Prøvde meg på tre minutters brownies istad. Det endte med seig klump som såg å lukte som en hundeb***, ikke smakte det særlig godt heller, men kompisen min likte det og spiste hele greia. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Har prøvd å lage browniesen jeg også, ikke vellykket her også. Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Den blir utrolig hard og smaker ikke særlig godt i forhold til vanlig kake. Lenke til kommentar
Populært innlegg Nakmus Skrevet 10. august 2010 Populært innlegg Del Skrevet 10. august 2010 Den blir utrolig hard og smaker ikke særlig godt i forhold til vanlig kake. Thats.. what she said? 37 Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Skriv eval(; i posten din. Fikk bare melding om at posten inneholdt noe ulovlig elns. så ble bare returned til /b/ igjen? Før ble man permbannet av det fordi det er en javascripcommand spambotene bruker. Kult at du prøvde det, bare synd at de har fikset saken. 1 Lenke til kommentar
Xaser Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 (endret) Til de som vil lage en rask kake i mikroen, her har dere en ordentlig oppskrift. Den er dog ikke fra 4chan. Evt. kan dere se fra 20:10 i denne vidoen om du forstår danefags. Endret 11. august 2010 av Xaser Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Haha, eg såg det programmet då dei laga den, artige karar :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå