Romis Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 It's like a present, because I forgot! Lenke til kommentar
Sitronade Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 På de bildene fra rar-filen var hu jo dritstygg. + at hu er sinnsykt irriterende. "prøvd seg på hu?" :O Lenke til kommentar
cFc Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Ganske elsk eller hat personlighet på hun der, hun kan splitte de aller fleste samfunn der en del elsker det og andre hater hun. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Hun er etter hva jeg vet opptatt uansett. Laster ned filmen forresten Lenke til kommentar
Munty Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Greit dere vil ha mer ? Les disse historiene først også kommer mer på slutten, ja dette er relatert til 4chan. Masse av tingene har jeg funnet på Beee Mai chans daily life Death face Modern stories from the bizare Disse to finnes på ekkifu.com Denne sjangeren heter guro. Søk etter det og klikk på linken som heter pics.livejournal.com... ??? Profit Puke Syntes å lese slike ting som dette går helt fint. Men i mine øyne så tok Death face kaken... Moar funny stuff ! Han som har skrevet den historien med hulen, har også skrevet en del andre historier. Disse er litt mindre forstyrrende enn guro greiene Junji Ito - Uzumaki Junji Ito - Gyo Junji Ito - Tomie Junji Ito - Lovesick dead Junji Ito - Flesh colored Horror Men dette blir vel veldig off-topic? Jeg synes Guro'en er langt mindre forstyrrende enn historien med hulen. Guro er bare WTFLOLZMAO, men psycho-greiene var jo direkte spennende. Lenke til kommentar
nortridge Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 (endret) Homer Simpson: NSFW: Endret 8. august 2010 av tom waits for alice Lagt i spoiler Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Forstyrrende og spennende er i mine øyne to helt forskjellige ting. Jeg har aldri blitt direkte dårlig av å lese noe skrekkhistorier/skrekkfilmer. Men det har jeg blitt av guro historier. Jeg finner ikke disse historiene spennende, men heller forstyrrende og kvalmende. Noen liker å se to jenter spise besj mens andre foretrekker gufaren. Smaken er som baken. Og jeg gav jo masse linker til lignende skrekkhistorier, så har du egentlig noe å klage over. Her bidrar jeg masse, og hva har du bidratt med,klaging ? Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Noen liker å se to jenter spise besj mens andre foretrekker gufaren. Smaken er som baken. 2 Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Kan noen forklare meg han fyren som sitter å spiser frokostblanding? Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 (endret) Han har bare et fint og typisk ansiktsuttrykk. Ikke den over da, den var vel mer en "remake". Etter at jeg leste Modern Stories of the Bizarre ble jeg helt fucked up i hodet. Det var ekkelt og slikt, men det som skapte følelsene var at en av historiene var basert på en virkelig hendelse. Jeg kan bare.. faen ikke tro det. Herregud at det går an at slikt skjer i vårt moderne samfunn. På et punkt reflekterte forfatteren over hvordan hun hadde håp og drømmer, og var sikker på at hun en dag skulle få slippe fri for å leve videre. Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Det gjorde hun ikke, livet hennes ble avsluttet i et hus der hun daglig ble voldtatt, slått og seksuelt eksperimentert med uten mat eller vann. Det fikk meg til å bli både fortvilet og frustrert. Anbefaler virkelig ikke å lese den. Endret 8. august 2010 av Pokey Lenke til kommentar
trash__ Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Kan noen forklare meg han fyren som sitter å spiser frokostblanding? http://encyclopediadramatica.com/Cereal_Guy Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Pokey, alle historiene skal være basert på ekte historier. I hvor stor grad vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Munty Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Jeg mente det nå ikke som klaging da. Jeg greier heller ikke se hvordan det kan tolkes som klaging, men henger meg ikke mer opp i det. Og jeg synes det er kjempebra at du bidrar med så mye. Jeg hadde aldri greid å bidra med så mye av den grunn at jeg ikke er så mye på 4chan eller andre nettsider. Denne tråden er for meg en snarvei direkte til det beste. 1 Lenke til kommentar
Awesome Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Enda en psychomanga? http://read.mangashare.com/Uzumaki/manga.html Kom over denne, lagd av samme fyren som den tidligere posta historia, men den er mye lengre. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 (endret) Akkurat sett The Poughkeepsie Tapes nå. Lett å se at alt er fake i filmen, men den var genialt laget, og spennende, selv om man viste det var fake. Satte følelsene i sving, veldig bra, anbefales Endret 9. august 2010 av Dj_Evelen Lenke til kommentar
Populært innlegg Muffinss Skrevet 9. august 2010 Populært innlegg Del Skrevet 9. august 2010 That guy: 18 Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Hugsar det var ein thread på /x/ om han der Alle trudde vel han var eit spøkelse eller noko slikt, men så kom det ein med ein link til eit intrevju med han. Han var i stille protest mot at folk som er generelt "stygge" ikkje blir prioriterte av kamera. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå