Pokey Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 (endret) Enda en psychomanga? Endret 8. august 2010 av Pokey Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Dette må jeg nesten sjekke ut. Høres jo helt sykt ut. Lenke til kommentar
Munty Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 (endret) http://brasscockroach.com/h4ll0w33n2007/manga/Amigara-Full/Amigara.html Håper for guds skyld at eg aldri får mareritt om noko slikt. Hatar slike ting. Spesielt Slenderman. Å fy faen... Klaus.... Hva skjer med den brå slutten? Jeg vil vite mer! Noe mer av psycho-sjangeren? Det var kult! Endret 8. august 2010 av Munty Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Dårlig gjort av den serien å bare slutte sånn ja..er sikkert flere blader som ikke er scannet inn. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 spoiler angående den tegneserien: Jeg tror det hullet omformet de som gikk inni det til et slags monster eller noe Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 (endret) Obvious var det ja. Men uansett en kul manga wants moar. Dvs, det finnes ikke flere sider eller kaptiler av den. Endret 8. august 2010 av Quakecry Lenke til kommentar
Thomaes Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Den var litt mindfuck i grunn. Skulle likt å lese flere sånne rare småmangaer ^_^ Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Noko som er like creepy, syns eg, er The Weeping Angels i dr. Who. Ikkje akkurat manga, men fy så forstyrrande :S Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Den med hullene var jo ganske kul. Det er nok dessverre slutten, den siste siden er det siste som står beskrevet på wikipedia og det er ikke flere sider her heller. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Har lest den mangaen der for noen år siden, da den først ble postet på 4chan. Syns den var kjedelig. Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 (endret) Greit dere vil ha mer ? Les disse historiene først også kommer mer på slutten, ja dette er relatert til 4chan. Masse av tingene har jeg funnet på Beee Mai chans daily life Death face Modern stories from the bizare Disse to finnes på ekkifu.com Denne sjangeren heter guro. Søk etter det og klikk på linken som heter pics.livejournal.com... ??? Profit Puke Syntes å lese slike ting som dette går helt fint. Men i mine øyne så tok Death face kaken... Moar funny stuff ! Han som har skrevet den historien med hulen, har også skrevet en del andre historier. Disse er litt mindre forstyrrende enn guro greiene Junji Ito - Uzumaki Junji Ito - Gyo Junji Ito - Tomie Junji Ito - Lovesick dead Junji Ito - Flesh colored Horror Men dette blir vel veldig off-topic? Endret 8. august 2010 av Nebuchadnezzar Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 noe mer genial remix av videoer har jeg aldri sett :D lurer på hvor lang tid som ble lagt ned for å lage den videoen? ganske mange er vel svaret Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Jaja at hu er pen skal hu ha ^^ kjipt hu bor i USA, ellers kunne jeg kanskje prøvd meg på henne Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Mens vi er inne på boxxy laster jeg opp en hel samling av bilder av henne Boxxy upload.rar Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Dagens ungdom! Får vippetiss av alt! 7 Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Commencing poop! Fikk ikke quota det ene bilde så legger hele greia i spoiler... Faen det microsoftbildet, trudde man skulle klare å se en bluescreen på veggen fra den datamaskin, men neida, va så fokusert på å finne den bluescreen at eg overså det åpenbare. ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå