MarqsK Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Skal lage wanted poster med det bildet og henge opp rundt om i landet. Ikke dead or alive da. Ikke dead or alive, men fresh or used Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Skal lage wanted poster med det bildet og henge opp rundt om i landet. Ikke dead or alive da. Ikke dead or alive, men fresh or used Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Går dependence på avhengighet? I så fall fatter jeg ikke hvordan tobakk kan være mer avhengighetsskapende enn LSD og alkohol. Samtidig være like eller mer skadende som LSD, E, og GHB. Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 http://www.youtube.com/watch?v=LG4U7hZZDAs&feature=player_embedded Noen lærer tydeligvis ikke Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 (endret) Går dependence på avhengighet? I så fall fatter jeg ikke hvordan tobakk kan være mer avhengighetsskapende enn LSD og alkohol. Samtidig være like eller mer skadende som LSD, E, og GHB. Det viser hvor fucka skolelærdommen vår er. Og, ja, det kartet der stemmer ganske bra. http://www.youtube.com/watch?v=LG4U7hZZDAs&feature=player_embedded Noen lærer tydeligvis ikke Let her rot. Endret 6. august 2010 av L4r5 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 http://www.youtube.c...player_embedded Noen lærer tydeligvis ikke Jeg misstenker kannibal-troll! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Så GHB er tryggere enn Cannabis? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Så GHB er tryggere enn Cannabis? Jeg skal ikke uttale meg som en som har peiling, men GHB skal være nok så ufarlig om man lager det riktig. Dødsfallene oppstår av at folk lager det feil. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Nja, ettersom jeg har forstått det så er problemet at det er så sabla enkelt å ta overdose på det. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Nå vet jeg ikke helt bakgrunnen for hvordan de har beregnet det, men om man regner samfunnsøkonomiske kostnader så kan det hende det stemmer. Cannabis er tross alt mye mer utbredt. GHB er og blir et nisjedop. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Ja ok, men om man sitter med et glass GHB forran seg eller en joint så tar man jointen. Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 (endret) Endret 6. august 2010 av DevilFish Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Noen som vet om den der 3 minute-brownies greia funker? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Begynner sikkert å brenne eller eksploderer eller noe slikt. Lenke til kommentar
Munty Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Noen som vet om den der 3 minute-brownies greia funker? Har på følelsen at mikro'n imploderer hvis jeg prøver... Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Det fungerer! Men du må være forsiktig med bakepulveret! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Noen som vet om den der 3 minute-brownies greia funker? Funker, men er ikke spesielt god. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Noen som vet om den der 3 minute-brownies greia funker? Det går, men smaker shit. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Takker folkens, holder meg til 25minutters brownies jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå