Gjest Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 (endret) Fikk slik greie på Dagobah for en stund siden (3.juni), postet på 4chan og tråden ble 404. Her bilde jeg postet i hvertfall: (Ja, det var jeg som fikk dette ) Jaja, ikke alle som ser slike forskjeller. Gratulerer med post #8000 i 4chan-tråden Endret 6. august 2010 av Gjest Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Takk takk, det er meg en stor ære å inneha post nummer 8000 i en tråd av en slik episk proposjon. Jeg tror jeg skal felle en tåre, slik kameramennene får noe ekstra å slå på fremsiden av magasinet sitt om Årets Mann. 1 Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 (endret) http://www.vg.no/tek...hp?artid=178984 Da jeg så det gliset der kom jeg til å tenke på denne tråden. Endret 6. august 2010 av Gyr0 Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 (endret) Aww, Combobreaker på slutten der :\ Endret 6. august 2010 av Gyr0 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 (endret) lol ^^ Endret 6. august 2010 av Subject Delta Lenke til kommentar
TEE Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Jeg virker sikkert som en av de du kaller for en god "potetgulltøffing" når jeg skriver slikt, og det kan godt hende jeg er det, men denne påstanden står jeg virkelig for. Kanskje du skal samle sammen en gigantisk gjeng som kan reise rundt på barneskolene for å plage mobbere slik at de slutter da? Det du sier er jo at det helt greit å plage småbarn (ja, 11-åringer er småbarn) så lenge de ikke oppfører seg skikkelig. Hvis de mobber på et slikt ekstremt nivå som hun gjorde så ja, det hadde ikke vært dumt. Når man oppfører seg slik må man tåle å høre sannheten, uansett hvor gammel man er. Så, hvem skal bestemme hvilke småbarn som skal jules opp? Dersom du mener at det å poste noen youtubevideoer er ekstrem mobbing har du tydeligvis ikke fått med deg all den fysiske og psykiske mobbingen veldig mange barn går gjennom hver dag. De er sikkert takknemlige for at du stiller opp frivillig for å jule opp mobberne. Men, på den annen side bør du kanskje være forsiktig selv også, siden du jo nå tross alt sier at en 11-åring fortjener den dritten som anon lot henne gjennomgå kan det jo hende at jeg, Geir og en del andre synes du fortjener juling for å støtte mobbing Og jeg må vel passe meg selv også, tilfelle noen nå synes jeg mobber deg, slik at de samler sammen en gjeng for å banke meg. Kanskje ikke så lurt med selvjustis allikevel.. 1 Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Jeg er litt usikker på hvor du fikk hele denne "gjengen som banker opp folk" fra. Uansett har jeg sagt min mening, og at denne typen mobbing bør få konsekvenser selv om jenta bare er 11 år. Jeg har forsåvidt ganske skrudde syn på slikt, og jeg synes folk som mobber andre regelmessig fortjener å bli skutt. Bokstavelig talt og helt seriøst. In other news.. BILDER 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg Gavekort Skrevet 6. august 2010 Populært innlegg Del Skrevet 6. august 2010 Commencing poop! 24 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Applaus til Gavekort. Ja, han skal jo poste bilde av rassen sin med timestamp på. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Applaus til Gavekort. Ja, han skal jo poste bilde av rassen sin med timestamp på. Say what? Gjør applausen litt lavere på grunn av det black amputee bildet forresten. Smakløst, og jeg er usikker på om Geir med hammeren blir så fornøyd med det. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Applaus til Gavekort. Ja, han skal jo poste bilde av rassen sin med timestamp på. Say what? Gjør applausen litt lavere på grunn av det black amputee bildet forresten. Smakløst, og jeg er usikker på om Geir med hammeren blir så fornøyd med det. NSFW: Enjoy fapping https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1250653&st=40 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Blir så glad når dere sprer rompa mi på nettet! Tipper at 50 pedomenn besitter det nå. 1 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Skal lage wanted poster med det bildet og henge opp rundt om i landet. Ikke dead or alive da. Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 (endret) Måtte bare endre rette litt på den Gavekort Endret 6. august 2010 av DevilFish Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå