Gå til innhold

4chan bilete- og diskusjonstråd

Zeph

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

fant et jævlig bra bilde på 4chan om love, at jo mer såret man blir. Jo mer lukket man blir, minner meg på noen av vennene mine. Vil gjerne vise det til dem, men husker ikke åssen tekstet var. Kan noen hjelpe meg her? :)

Tror jeg vet hvilken du mener, men samler ikke på slike bilder dessverre.

Det enkleste er å enten requeste det, eller lage en "love" eller "ronery"-tråd og vente til noen poster det. Uansett hvilket valg du tar ender tråden gjerne opp i det sistnevnte :p

Prøv i /r9k/ isåfall.

Lenke til kommentar

Jeg synes ikke vi skal dømme henne ut i fra alderen, men ut i fra handlingene sine. Hvis hun hadde oppført seg som en normal 11-åring hadde det vært grusomt å "angripe" henne slik som det ble gjort, men oppførselen hennes var langt i fra normal. Hun la bokstavelig talt ut videoer av seg selv der hun beskrev hvorfor hun var bedre enn alle andre. "Jeg er penere enn deg", "Jeg har mer penger enn deg", "Jeg har finere klær enn deg" og lignende utsagn kom hun med. Hun rettet også slike kommentarer mot folk hun kjente i virkeligheten. Hun trakasserte rett og slett alt og alle for ting man ikke kan noe for.

Uenig. Det er nettopp slik overfladisk overlegenhet som er vanlig hos barn (eller i det minste umodne mennesker). Den eneste forskjellen er at hun har tatt det fra skolegården til internett, og selv om det gjør saken verre fortjener hun fortsatt ikke den forfølgingen hun ble utsatt for. Hadde det vært ei på 18+ skulle jeg forstått det litt bedre, men mot ei på 11 er både latterlig og tankeløst gjort av "tøffingene". Tenk om en lignende situasjon oppstår, og de presser/forfølger et barn til den grad at h*n begår selvmord. Ville det vært en lærepenge? Nei, hverken for barnet eller 4chan. De eneste følgene hadde vært en ny side på encyclopedia dramatica og et foreldrepar som er blitt etterlatt barnløse.

• Liker 3
Lenke til kommentar

eller /r/ bildet. Med en litt mer spesifikk beskrivelse da. f.eks hva slags bakrunn det var osv.

gjerne det, men kan ikke huske noe :p Det var kanskje murstein som bakgrunn?

Har prøvd i 4chan, men det ender opp at jeg ikke finner tråden min igjen. Husker ikke hvilken kode som må skrives inn :p

Lenke til kommentar

Kan ikke skjønne greia med at folk hater han, liker man ikke musikken er det jo ikke verre en å bare la vær og høre på.

Ser han ut som en 10 åring, javel, sånn er det bare, ikke noe galt i det nødvendigvis, han kan ikke noe for det.

Ja for det er J*VLIG enkelt når man jobber i en elforretning med tver utstilt som KONSTANT spiller den sangen?

Hvis du hadde vært i min posisjon hadde du forstått hvorfor han blir rakket ned på.

Og jo, det å se ut som en 10 åring kan han gjøre noe med, for eksempel drite i å bruke sminke, la være å gjøre alt mulig kødd med håret og oppføre seg som en gutt generelt, kanskje begynne med noen hormonbehandlinger for den stemmen.

1. Du får ta det opp med sjefen din om du heller vil se andre ting på TV-ene.

2. Ja, han kan oppføre seg og kle seg mer "voksent", men det er da ikke direkte noe galt i det han gjør, jeg finner ihvertfal ingenting på http://lovdata.no/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...