Gå til innhold

4chan bilete- og diskusjonstråd


Zeph

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan ikke skjønne greia med at folk hater han, liker man ikke musikken er det jo ikke verre en å bare la vær og høre på.

Ser han ut som en 10 åring, javel, sånn er det bare, ikke noe galt i det nødvendigvis, han kan ikke noe for det.

HE CAN GET THE FUCK OUT OF MY INTERNETS! Endret av ANiftyNinja
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja, men jeg skrev "Justin bieber" Fordi det var det første bildet i innlegget.

Populær graia var noe jeg "regnet med". Tror du jeg gidder å bruke kalorier på å forklare sandal-bildet?

 

Litt kalori brenning er vel sunt for både kropp og sjel vel?

 

Justin Bieber er et middel som brukes av bakpersoner for å tjene fett med cash.

Han havner nok opp med resten av gjengen på avrusningsklinikken.

 

Jævlig god stemning.

Lenke til kommentar

Bitch deserved it.

Faen, et større problembarn skal man lete lenge etter.

"Bitch deserved it"??? Jeg trodde det var en 11 år gammel jentunge...? Kanskje vi skal sette ned den kriminelle lavalder til 10 år, siden du tydeligvis mener at de er seg sine handlinger bevisst. Kanskje den seksuelle lavalderen også, når vi først er i gang.

 

Jeg virker sikkert som en av de du kaller for en god "potetgulltøffing" når jeg skriver slikt, og det kan godt hende jeg er det, men denne påstanden står jeg virkelig for.

 

Jeg synes ikke vi skal dømme henne ut i fra alderen, men ut i fra handlingene sine. Hvis hun hadde oppført seg som en normal 11-åring hadde det vært grusomt å "angripe" henne slik som det ble gjort, men oppførselen hennes var langt i fra normal. Hun la bokstavelig talt ut videoer av seg selv der hun beskrev hvorfor hun var bedre enn alle andre. "Jeg er penere enn deg", "Jeg har mer penger enn deg", "Jeg har finere klær enn deg" og lignende utsagn kom hun med. Hun rettet også slike kommentarer mot folk hun kjente i virkeligheten. Hun trakasserte rett og slett alt og alle for ting man ikke kan noe for.

 

Hun er bare elleve år, ja, og i den alderen skal man ikke ha ansvar for sine egne handlinger på den måten, men når man har fått en slik oppdragelse at man tenker slik hun må ha gjort, og i tillegg synes det er greit å legge ut slike tanker på internett, så er skaden allerede så stor at den ikke kan omgjøres uten en skikkelig lærepenge. Og det fikk hun.

 

Om hun ikke hadde blitt "straffet" slik som hun ble nå som elleve, ville hun blitt det på et annet vis en gang når hun ble eldre. Helt sikkert. Omgivelsene hennes ville ikke taklet en slik grusom og narsissistisk oppførsel som hun ville pådratt de. Den eneste forskjellen på å få møte sannheten og den virkelige verden nå og i f. eks en alder av 18 år, ville vært at hun nå begynte å gråte litt mer, men hadde en pappa å gjemme seg bak.

 

Livet hennes ble ikke ødelagt, hun bare fikk en kraftig lærepenge og noe å tenke på framover.

 

(Håper ikke dere ser på dette som off-topic. Diskusjonene med Geir er jo det som skaper hele tråden :) )

Endret av Pokey
  • Liker 9
Lenke til kommentar

Bitch deserved it.

Faen, et større problembarn skal man lete lenge etter.

"Bitch deserved it"??? Jeg trodde det var en 11 år gammel jentunge...? Kanskje vi skal sette ned den kriminelle lavalder til 10 år, siden du tydeligvis mener at de er seg sine handlinger bevisst. Kanskje den seksuelle lavalderen også, når vi først er i gang.

 

Jeg virker sikkert som en av de du kaller for en god "potetgulltøffing" når jeg skriver slikt, og det kan godt hende jeg er det, men denne påstanden står jeg virkelig for.

Kanskje du skal samle sammen en gigantisk gjeng som kan reise rundt på barneskolene for å plage mobbere slik at de slutter da? Det du sier er jo at det helt greit å plage småbarn (ja, 11-åringer er småbarn) så lenge de ikke oppfører seg skikkelig.

Lenke til kommentar

Jeg virker sikkert som en av de du kaller for en god "potetgulltøffing" når jeg skriver slikt, og det kan godt hende jeg er det, men denne påstanden står jeg virkelig for.

Kanskje du skal samle sammen en gigantisk gjeng som kan reise rundt på barneskolene for å plage mobbere slik at de slutter da? Det du sier er jo at det helt greit å plage småbarn (ja, 11-åringer er småbarn) så lenge de ikke oppfører seg skikkelig.

 

Hvis de mobber på et slikt ekstremt nivå som hun gjorde så ja, det hadde ikke vært dumt. Når man oppfører seg slik må man tåle å høre sannheten, uansett hvor gammel man er.

 

Flimzes: Det er ikke dems/vårt (lol) "oppdrag", men når foreldrene ikke kan noe annet enn å ringe etter cyber police, må noen åpenbart trå til. Jeg mener ikke at det som ble gjort var moralsk rett, og jeg var heller ikke med på noen av angrepene, men jeg forsvarer at jeg synes hun fortjente det.

Endret av Pokey
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Kan ikke skjønne greia med at folk hater han, liker man ikke musikken er det jo ikke verre en å bare la vær og høre på.

Ser han ut som en 10 åring, javel, sånn er det bare, ikke noe galt i det nødvendigvis, han kan ikke noe for det.

Ja for det er J*VLIG enkelt når man jobber i en elforretning med tver utstilt som KONSTANT spiller den sangen?

Hvis du hadde vært i min posisjon hadde du forstått hvorfor han blir rakket ned på.

Og jo, det å se ut som en 10 åring kan han gjøre noe med, for eksempel drite i å bruke sminke, la være å gjøre alt mulig kødd med håret og oppføre seg som en gutt generelt, kanskje begynne med noen hormonbehandlinger for den stemmen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...