Populært innlegg Muffinss Skrevet 5. august 2010 Populært innlegg Del Skrevet 5. august 2010 22 Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Selvlagd er vellagd Sikkert laga noe lignende før, men jeg kom på den seint i går kveld. 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Ah, sokker i sandalene! Det bruker jeg faktisk, og det er like komisk hver gang folk går i fistel grunnet det. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Sokker i sandaler = bestemor 3 Lenke til kommentar
Lindoniel Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Sokker i sandalene kan være ganske så behagelig til tider:) 3 Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Sokker i sandaler er digg da, de stroppene på sandalene pleier å gnage etterhvert. Men kan vi komme litt mer on-topic? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Lage en egen tråd om sokker i sandalene? Den tar sikkert av. 5 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Lage en egen tråd om sokker i sandalene? Den tar sikkert av. Da blir du nok så jævlig trakassert av de folkene på moteforumet at du må skaffe deg hemmelig tlf. nr. 5 Lenke til kommentar
danielch Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1250374 1 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Haha, jeg mente egentlig at noen andre kunne gjøre det for å komme ontopic her igjen. Men nå fristet det litt^^ Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 (endret) Er det lov til å føle seg smålig populær nå? Endret 5. august 2010 av Muffinss Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Rett og slett fordi jeg postet et awesome bilde som fikk alle penisene i denne tråden til å reise seg i været. Lenke til kommentar
danielch Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Han tenker sikkert på innlegget hans med Justin Bieber (Den ble stemt opp til en "populær post") Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Da må du poste det på nytt, for her er det særdeles lite reisning. Lenke til kommentar
Munty Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Skal vi kanskje se om en post UTEN Justin Beiber kan få flere plusser enn en med? 4 Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Tenkte mer på sandalene, det var oppklart en spøk, men det er ofte vanskelig å forstå. Beklager at jeg ikke har samme humor som dere. Når det gjelder justin bieber og plusser gir jeg egentlig langt faen, jeg poster det som er morsomt. Lenke til kommentar
danielch Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Ja, men jeg skrev "Justin bieber" Fordi det var det første bildet i innlegget. Populær graia var noe jeg "regnet med". Tror du jeg gidder å bruke kalorier på å forklare sandal-bildet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå