Gå til innhold

4chan bilete- og diskusjonstråd


Zeph

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja, jeg var 35 før vi i det hele tatt fikk alment internett her i landet, så hva vet jeg.

 

Edit, jeg vet: Dette er egentlig ikke anderledes enn når jeg var barn: Smarte foreldre passet på barna sine, og slapp dem ikke ut på hovedveien alene, men det betydde ikke at det var greit å kjøre på dem om de plutselig sto der midt i veien. At foreldrene har et medansvar for hva deres barn gjør, fritar ikke omverdenen. Det gjelder også /b/.

 

Geir :)

Endret av tom waits for alice
  • Liker 3
Lenke til kommentar

litt kritikk må hun tåle etter å ha sagt at hun er bedre en alle andre på alle mulige måter.

Men det har nok blitt litt i meste laget.

"A bear walked into a bar and says, "I'll have a beer......and some of those peanuts." The bartender says, "Why the big pause?"

 

AAAAARGH, er det bare jeg som ikke skjønner den?

Ikke jeg heller Endret av Dj_Evelen
Lenke til kommentar

Den spiller på ordspillet pause/paws som uttales likt. Paws er labbene til bjørnen. Bartenderen referer til pausen mellom beer......and some peanuts.

 

Ala den typiske "a sad horse walks into a bar and orders a drink, the bartender replies "why the long face?"

"Long face" er et kallenavn for trist ansikt, men hester har jo langt ansikt også.

 

 

Eller Sheldon sin vri: "A neutron walks into a bar and orders a drink and asks the price. The bartender replies "For you, no charge!"

 

Nøytroner har negativ ladning (charge). Geddit nao?

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Eller Sheldon sin vri: "A neutron walks into a bar and orders a drink and asks the price. The bartender replies "For you, no charge!"

 

Nøytroner har negativ ladning (charge). Geddit nao?

Merker det er seint. Regnet ikke med en slik feil fra deg. Det er elektroner som har negativ ladning. Nøytroner er, som navnet tilsier, nøytrale. Altså ingen ladning.
Lenke til kommentar

Håper det ikke er for off-topic, men en vits som gjør meg gal er "The Aristocrats". Hva faen? Det er jo ikke morsomt! Altså det syyke showet som alltid blir forklart er lol, men hvorfor "The Aristocrats"?

 

Jeg har alltid sett på den vitsen som en slags anti-vits. Man gjør et stort nummer ut av vitsen, med nøye beskrivelser, og ender vitsen med noe som ikke gir mening. Den mest grunnleggende måten å trolle på, om du vil.

Lenke til kommentar
Problemet mitt med din bølling er din e-penis her på forumet. Den er så enorm at de du bøller mot blir råket hardt. Jeg ber deg derfor være varsom.

Og så skal ren og ondskapsfullmobbing av et barn - fra en horde med anonyme pøbler - være greit fordi hun angivelig "fortjener" å få sitt liv lagt i ruiner? Hvem bestemte det??

 

Geir :)

 

Jeg har i allefall ikke problem med de bølliga du gjør nå mot "ungene" som forsvarer voldsom mobbing av andre unger. Bitch deserved it :!: (bitchen er Pokey i dette tilfellet om det ikke var klart).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Problemet mitt med din bølling er din e-penis her på forumet. Den er så enorm at de du bøller mot blir råket hardt. Jeg ber deg derfor være varsom.

Og så skal ren og ondskapsfullmobbing av et barn - fra en horde med anonyme pøbler - være greit fordi hun angivelig "fortjener" å få sitt liv lagt i ruiner? Hvem bestemte det??

 

Geir :)

 

Jeg har i allefall ikke problem med de bølliga du gjør nå mot "ungene" som forsvarer voldsom mobbing av andre unger. Bitch deserved it :!:

 

 

 

(bitchen er Pokey i dette tilfellet om det ikke var påenbart)

 

Håper det ikke er for off-topic, men en vits som gjør meg gal er "The Aristocrats". Hva faen? Det er jo ikke morsomt! Altså det syyke showet som alltid blir forklart er lol, men hvorfor "The Aristocrats"?

 

Learn to wikipedia... Det er en antivits og en ting komikere i mellom, en slags konkurranse i hvem som kan dra den lengst. Jeg har sett mange versjoner av den. Noen er så absurde at det blir morsomt, men de fleste er kjedelige. Hele slaglinjen The Aristocrats er kun ment for å være absurd og ikke stemme sammen med resten av vitsen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...