osse-mon waits for alice Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Learn to encyclopædia! http://encyclopediadramatica.com/Jessie_Slaughter Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Learn to encyclopædia! http://encyclopediadramatica.com/Jessie_Slaughter Bitch deserved it. Faen, et større problembarn skal man lete lenge etter. 4 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Bare jeg som ikke helt forstår den bjørnen på pianoet? Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Det er fordi du er dum 2 Lenke til kommentar
Munty Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Skjønner ikke helt greia jeg heller... 3 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Bjørnen synger kjente popsangtekster. 1 Lenke til kommentar
Munty Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Bjørnen synger kjente popsangtekster. Men det er ikke morsomt... 5 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Bjørnen synger kjente popsangtekster. Men det er ikke morsomt... Ny på 4chan eller? Lenke til kommentar
Munty Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Bjørnen synger kjente popsangtekster. Men det er ikke morsomt... Ny på 4chan eller? Jepp. Men ler av det alleraller meste som er postet her. Ikke bjørnen da. Eller frosken. 5 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Vil ikke kalle meg ny i 4chan memes, men det der fant jeg lite moro :/ 5 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Vil ikke kalle meg ny i 4chan memes, men det der fant jeg lite moro :/ qft. Gi meg SAP eller FBF anyday i steden. 7 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Vil ikke kalle meg ny i 4chan memes, men det der fant jeg lite moro :/ qft. Gi meg SAP eller FBF anyday i steden. Enig! 3 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Vil ikke kalle meg ny i 4chan memes, men det der fant jeg lite moro :/ qft. Gi meg SAP eller FBF anyday i steden. Enig! Enig... Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 SAP og FBF har et morsomt poeng av noe slag. Sangtekster skrevet på et bilde er ikke særlig morsomme med mindre det har en humoristisk mening. 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Er dere ferdige med å spamme om at det ikke var morsomt snart? Jeg lukter banhammer snart. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Bitch deserved it. Faen, et større problembarn skal man lete lenge etter. "Bitch deserved it"??? Jeg trodde det var en 11 år gammel jentunge...? Kanskje vi skal sette ned den kriminelle lavalder til 10 år, siden du tydeligvis mener at de er seg sine handlinger bevisst. Kanskje den seksuelle lavalderen også, når vi først er i gang. Mener dere at barn fortjener slikt? Jeg synes å minnes at jeg fikk kjeft noen sider tilbake fordi jeg kom med litt uskyldig erting av noen som var under 20 blant dere: Problemet mitt med din bølling er din e-penis her på forumet. Den er så enorm at de du bøller mot blir råket hardt. Jeg ber deg derfor være varsom. Og så skal ren og ondskapsfullmobbing av et barn - fra en horde med anonyme pøbler - være greit fordi hun angivelig "fortjener" å få sitt liv lagt i ruiner? Hvem bestemte det?? Geir 6 Lenke til kommentar
Populært innlegg tom waits for alice Skrevet 4. august 2010 Populært innlegg Del Skrevet 4. august 2010 Er dere ferdige med å spamme om at det ikke var morsomt snart? Jeg lukter banhammer snart. Nå har dere fått en fin grønn +-knapp å trykke på under hvert innlegg. Bruk den, så slipper vi en masse "me too"-poster. Et par slike er slettet. Geir 16 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 (endret) Det er jo sånnsett litt feigt å slenge dritt etter folk kamuflert som anonymus. Det er ikke altid så ikke når folk sier noe, men når man ikke vet hvem det er... og ikke kan ta igjen. Men sånn når det går på Kriminll lavalder, jeg syns den skal senkes til 13 (fra 15). Endret 4. august 2010 av Dj_Evelen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå