Lindoniel Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 4. Ytringsfrihet er en av grunnene, men en annen sterk grunn er at rasehumor ofte er vanvittig morro, selv for meg som ikke er rasist. Hvis du ikke er rasist: Hvorfor er det morsommere at en neger blir påkjørt av en bil enn at en nordmann blir det? Geir Nå skal ikke jeg uttale meg for noen andre, men dette kjenner jeg irriterer meg. Er en spøk... Sjekk denne: http://www.youtube.com/watch?v=C9HRLvfbauA 1 Lenke til kommentar
Uncle Albert Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 omg, skal man ikke få lov til å ha litt rase humor i tråden? 1. Tror du på Gud? 2. Isåfall, hvor har du det fra at han er engelsk og liker akronymer? Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Nå skal ikke jeg uttale meg for noen andre, men dette kjenner jeg irriterer meg. Er en spøk... Sjekk denne: http://www.youtube.com/watch?v=C9HRLvfbauA Se signaturen min... Geir Lenke til kommentar
Populært innlegg MarqsK Skrevet 3. august 2010 Populært innlegg Del Skrevet 3. august 2010 (endret) Har så sykt lyst til dette hver gang jeg ser folk med tunnels. (No offense til dere som har det ) Det beste hadde vært å låst to ører sammen når de sover Endret 3. august 2010 av DevilFish 19 Lenke til kommentar
Lindoniel Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 God ide, tror jeg gjør det på madammen når hun kommer hjem:D Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 God ide, tror jeg gjør det på madammen når hun kommer hjem:D Delivar with timestamp! Lenke til kommentar
*F* Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 (endret) 1. Nei, jeg tror ikke på Gud. 2. Heh? hvem er engelsk og liker hva? Jeg har da ikke sagt noe slikt. Så hva var du sa, og hvorfor? (Hint, svaret er på tre bokstaver, og er en forkortelse for et engelsk uttrykk som i hovedsak benyttes av to typer mennesker: Kristne amerikanere og 4chan-brukere. En perfekt allianse...) Geir Ok, jeg vet ikke. Endret 4. august 2010 av Dj_Evelen Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 1. Nei, jeg tror ikke på Gud. 2. Heh? hvem er engelsk og liker hva? Jeg har da ikke sagt noe slikt. Så hva var du sa, og hvorfor? (Hint, svaret er på tre bokstaver, og er en forkortelse for et engelsk uttrykk som i hovedsak benyttes av to typer mennesker: Kristne amerikanere og 4chan-brukere. En perfekt allianse...) Geir Ok, jeg vet ikke. "Fag". Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 "Fag" er vel også britisk slang for sigarett? Sorry men det ble litt off-topic Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Den egentlige betydningen av fag: Fag Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Dj_Evelen: Du var litt eid av tomwaitforalice ^^ Omg er et akronym, og viss du skriver det fullt ut skjønner du kanskje hva han vil fram til Lenke til kommentar
*F* Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Vel jeg tok den, men nå har jeg intrykk av at OMG brukes av langt flere en 4chan brukere og kristne, i skriftform er det svært vanlig blandt alt av chattere. 4 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Enig med Dj_Evelen. Omg brukes veldig mye mer enn i de punktene. 2 Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 ... Og så litt On Topic 4 Lenke til kommentar
Munty Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Å fy faen. Snubla over denne på nettet: 2 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 vært i utlandet i 3 uker nå, kom hjem i forigårs. Hørte noe om Jessi Slaughters, hva er dette for en historie? Noen som vil elaborate? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå