Gavekort Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Det som er skremmende er at sangen er skikkelig bra! Om man liker fryktelig musikk, kanskje. Joda! Jeg er ikke noe R&B fan, men den sangen var ikke langt ifra dårlig. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Seriøst, sjekk ut det meste av Autotune the news. Masse bra der, samme folka og de vet faktisk hva de holder på med. Melodiene og harmoniene er ace De har en veldig bra remix av Double rainbow Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Æsj, autotune er en skamplett i musikkhistorien uansett. At de lager melodier av nyhetssendinger gjør det ikke noe penere å høre på. Med mindre du er fanatisk Kanye West-fan, da høres vel all autotune awesome ut. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Autotune kan virkelig høres nice ut. Bare sjekk ut: http://www.youtube.com/watch?v=MdoY9QfgY6Q Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Æsj, autotune er en skamplett i musikkhistorien uansett. At de lager melodier av nyhetssendinger gjør det ikke noe penere å høre på. Med mindre du er fanatisk Kanye West-fan, da høres vel all autotune awesome ut. Autotune er et fint verktøy. I visse sanger har det noe å tilføye. Men skal Autotune brukes skal det være åpenlyst og være en del av sangen. Autotune som juks har jeg lite til overs for. Lenke til kommentar
Munty Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Avenged Sevenfold - Lost, er et godt eksempel på god bruk av autotuning. Synes jeg. 2 Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Avenged Sevenfold - Lost, er et godt eksempel på god bruk av autotuning. Synes jeg. I lol'd. 4 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Hadde det ikke vært bedre om dere lagde en egen tråd om autotuning er bra eller ikke? Og vær så snill, ikke begynn med en avenged sevenfold krangel. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 ikke begynn med en avenged sevenfold krangel. Det er da strengt tatt ingenting å krangle om . må si at CAPTCHArt er utrolig fascinerende. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Autotune er noe ingen liker av prinsipper! Jeg liker heller ikke autotune av prinsipper! Men når du bruker det til å omforme snakking til melodi så blir det plutselig et instrument og ikke et verktøy for å rydde opp i tonedøvhet! Her er en annen bra fra de samme: http://www.youtube.com/watch?v=MX0D4oZwCsA 1 Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Akkuratt den der var faktisk ganske fet, du har postet den i forumkafèen og? Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Jeg fikk nettopp en Fraud-Warning av Opera da jeg gikk inn i denne tråden. WTF Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Det gjelder alle tråder på hele forumet. Er opprettet to tråder i techsupport delen allerede om dette. Og kun for Opera. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Man vet jo aldri med alle disse trådene om iPhone, så det er nok ikke en feil! D: Lenke til kommentar
Populært innlegg MarqsK Skrevet 3. august 2010 Populært innlegg Del Skrevet 3. august 2010 Fy faen jeg lo! 13 Lenke til kommentar
MogensAlfonse Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 (endret) feil tråd... Endret 3. august 2010 av MogensAlfonse Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Fy faen jeg lo! Woah, jeg hadde helt glemt av den sarkastiske stemmen hans i åresvis, men når jeg leser denne husker jeg den igjen! Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Jeg har slettet en post. Som jeg har sagt før: Om en mann sklir på et bananskall, er det meg likegyldig om han er hvit eller sort, men når det gjøres et poeng av at han er farget så faller sensuren. Geir 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå