Bearar Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Fytti grisen jeg er treig. Oppdaga ikke før nå at Dj_Evelen blir til Djevelen om man tar bort _ . Det tok lang tid å merke det, gitt. Mind = blown Btw, noen som fikk med seg om nederlenderne gjorde nye sprell denne mandagen? Jeg glemte helt å følge med.. 2 Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Fytti grisen jeg er treig. Oppdaga ikke før nå at Dj_Evelen blir til Djevelen om man tar bort _ . Det tok lang tid å merke det, gitt. +1 Minner meg om den gangen jeg gikk under aliaset "Dr. Acula" på et forum og folk lurte seriøst på hva slags doktor jeg var.. 1 Lenke til kommentar
Munty Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Fytti grisen jeg er treig. Oppdaga ikke før nå at Dj_Evelen blir til Djevelen om man tar bort _ . Det tok lang tid å merke det, gitt. +1 Minner meg om den gangen jeg gikk under aliaset "Dr. Acula" på et forum og folk lurte seriøst på hva slags doktor jeg var.. Er ikke Dr. Acula fra Scrubs? 1 Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Er ikke Dr. Acula fra Scrubs? Kan godt ha bli brukt der, men jeg følger ikke med på det programmet. Var Night of the Ghouls, som han over påpekte, jeg hentet det fra (temmelig dårlig film, men er litt fan av Ed Wood så). 1 Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Svært så kverulant du skulle være da, Geir! :!: Bare prøver å holde litt frisk aktivitet i tråden, så ikke den skal dø av meme reposts. Og kanskje jeg prøver å mane litt til ettertanke. /b/ - og dere som vanker der - fascinerer meg (og skremmer en smule også)... Geir 1 Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Ta heller deres 5 dollar og gå på Narvesen, de av dere som er gamle nok til å rekke opp til voksenhylla. Eller besøk puppetråden her på forumet, helt gratis. Der viser de alt, inklusive ansiktet... Men det er kanskje like greit at du lar være å poste dem. Geir Får man 'moromagasin' for 30 kroner på Narvesen? Hvilket da? Og de viser vel ikke *ALT*, gjør de vel? 1 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Osse-Mon har et poeng. Og vil tro det koster en del mer en 30 kr på narvesen også 1 Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Ta turen innom noen voksensider på nettet da vettu . Er da ikke så vanskelig 1 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Om man ikke betaler støtter man ikke bransjen. Det er like ille som piratkopiering- 1 Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Åja, så du vil heller betale for å få deg noe? 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Om man ikke betaler støtter man ikke bransjen. Det er like ille som piratkopiering- Eller når man betaler en jente på nett for å kle av seg, litt som prostitusjon egentlig Lenke til kommentar
*F* Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 (endret) Det er helt riktig Iskall. Men jeg ser ingenting galt i prostitusjon (legg til et kamera så blir det jo lovlig uansett, lol, tulleregler i norge...). Dog, leser du bak i tråden ser du at det ikke er tilfellet. Jeg stikker nå til byen, om noen har oppfølgings spørsmål så svarer jeg dem når jeg er hjemme igjen mot kveldingen Endret 29. juli 2010 av Dj_Evelen 1 Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Fytti grisen jeg er treig. Oppdaga ikke før nå at Dj_Evelen blir til Djevelen om man tar bort _ . Det tok lang tid å merke det, gitt. Nå merket jeg det. Jeg har trodd det var "Dj_Eleven". Jeg er tregere. 3 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Jeg er kåt. Noen som har brazzers acc info? 3 Lenke til kommentar
Romis Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Jeg er kåt. Noen som har brazzers acc info? 1 Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Men jeg ser ingenting galt i prostitusjon (legg til et kamera så blir det jo lovlig uansett, lol, tulleregler i norge...). Det har jeg faktisk ikke tenkt på før.. 1 Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Det har eg tenkt på, opp til fleire gongar 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå