Gå til innhold

4chan bilete- og diskusjonstråd


Zeph

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fytti grisen jeg er treig. Oppdaga ikke før nå at Dj_Evelen blir til Djevelen om man tar bort _ . Det tok lang tid å merke det, gitt.

 

+1 :p

 

Minner meg om den gangen jeg gikk under aliaset "Dr. Acula" på et forum og folk lurte seriøst på hva slags doktor jeg var..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fytti grisen jeg er treig. Oppdaga ikke før nå at Dj_Evelen blir til Djevelen om man tar bort _ . Det tok lang tid å merke det, gitt.

 

+1 :p

 

Minner meg om den gangen jeg gikk under aliaset "Dr. Acula" på et forum og folk lurte seriøst på hva slags doktor jeg var..

 

Er ikke Dr. Acula fra Scrubs? :hmm:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ta heller deres 5 dollar og gå på Narvesen, de av dere som er gamle nok til å rekke opp til voksenhylla. Eller besøk puppetråden her på forumet, helt gratis. Der viser de alt, inklusive ansiktet...

 

Men det er kanskje like greit at du lar være å poste dem.

 

Geir :)

 

Får man 'moromagasin' for 30 kroner på Narvesen? Hvilket da? :p

 

Og de viser vel ikke *ALT*, gjør de vel?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Om man ikke betaler støtter man ikke bransjen.

Det er like ille som piratkopiering-

Eller når man betaler en jente på nett for å kle av seg, litt som prostitusjon egentlig :whistle:

Lenke til kommentar

Det er helt riktig Iskall.

Men jeg ser ingenting galt i prostitusjon (legg til et kamera så blir det jo lovlig uansett, lol, tulleregler i norge...).

Dog, leser du bak i tråden ser du at det ikke er tilfellet.

 

Jeg stikker nå til byen, om noen har oppfølgings spørsmål så svarer jeg dem når jeg er hjemme igjen mot kveldingen :)

Endret av Dj_Evelen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...