Gå til innhold

4chan bilete- og diskusjonstråd


Zeph

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nice, var en tråd på 4chan her nå, ei som trengte 5 dollar på paypal for en bestilling av noen greier, så jeg tengte, mhm, hadde vert kult å bare sendt 5 USD for gøy, er ikke alverdens penger likvel.

Ressultat: http://img713.imageshack.us/img713/5433/1280350123451.jpg [NSTF]

:new_woot:

 

:w00t:

Tråden er i livet enda btw: http://boards.4chan.org/b/res/258666784 er vist flere som betaler for bilde i ettertid :p
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Skulle gjerne ha postet screenshoots her men hadde nok blitt bannet av mods, så lar være. Men hun visste omtrent alt bortsett fra ansiktet.

Tja, sjansen for at et par av bildene var støtende ville ha måtte veies mot at den tråden var et utmerket eksempel på hvor himmelropende meningsløs /b/ kan være. Ta heller deres 5 dollar og gå på Narvesen, de av dere som er gamle nok til å rekke opp til voksenhylla. Eller besøk puppetråden her på forumet, helt gratis. Der viser de alt, inklusive ansiktet...

 

Men det er kanskje like greit at du lar være å poste dem.

 

Geir :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Skulle gjerne ha postet screenshoots her men hadde nok blitt bannet av mods, så lar være. Men hun visste omtrent alt bortsett fra ansiktet.

Tja, sjansen for at et par av bildene var støtende ville ha måtte veies mot at den tråden var et utmerket eksempel på hvor himmelropende meningsløs /b/ kan være. Ta heller deres 5 dollar og gå på Narvesen, de av dere som er gamle nok til å rekke opp til voksenhylla. Eller besøk puppetråden her på forumet, helt gratis. Der viser de alt, inklusive ansiktet...

 

Men det er kanskje like greit at du lar være å poste dem.

 

Geir :)

Det er noe spesielt med en nextdoor girl vs perfekte puppemodeller. Nå var jeg ikke en av de som delte ut penger men syns uansett det var ett morsomt stunt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Og når bildene ble postet i tråden, og gitt at det er damen du nevner over: Slo det dere ikke at her var det kanskje en dame som allerede hadde kledd av seg for penger, og oppdaget at på 4chan kunne hun få en masse guttunger til å sende henne penger på Paypal i tillegg? Og at bildene som ble sendt var lokkemat for å få flere til å bite på?

 

Geir :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Og når bildene ble postet i tråden, og gitt at det er damen du nevner over: Slo det dere ikke at her var det kanskje en dame som allerede hadde kledd av seg for penger, og oppdaget at på 4chan kunne hun få en masse guttunger til å sende henne penger på Paypal i tillegg? Og at bildene som ble sendt var lokkemat for å få flere til å bite på?

 

Geir :)

Jeg tror nok pengene mine samt bildet som ble postet i ettertid var lokkemat for /b/- brukerne ja, eller dvs jeg VET det var det.

 

Men hun sa jo senere i tråden at hun hadde kledd av seg for B mange ganger før på /b/ for ingenting.

Ikke vet jeg, men hadde hun gått inn for å tjene penger hadde hun nok kommet med et tilbud med en gang.

 

Eller en mann med masse bilder :thumbup:

Bilder signet med forkortelse, jeg tviler. Endret av Dj_Evelen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Gikk 404, kan ikke skjønne det, ble bumpet til de grader.

Det er vel en grense for hvor mange bumps en tråd kan ha før den vandrer hen til de evige chattemarker.

 

Seff, derfor man har timestamps.

Jeg har et program som lar meg endre Exif-dataene i et bilde også...

 

Geir :)

Eh, folk har allerede fått med seg det. Det er derfor det er "tradisjon" å skrive tidspunkt på en lapp som man holder i hånden, dette er langt vanskeligere å fake. For eksempel på puppebildet som folk diskuterer litt lengre oppe.

Endret av A-Jay
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bilder signet med forkortelse, jeg tviler.

Ikke veldig sannsynlig, men vil du ha samme bildet med Dj_Evelen på så har jeg Photoshop her...

 

Seff, derfor man har timestamps.

Jeg har et program som lar meg endre Exif-dataene i et bilde også...

 

Geir :)

Ja selvsagt, men sansynligheten for at OP har faket disse to tingene på alle bildene, og i tillegg faker en video på cam4.com/florecita nå [NSTF/18+] er til de grader usansynlig ;)

Jeg vet det er mulig å gjøre masse rart, men kan med ganske stor sikkerhet si at dette er rl :)

Gikk 404, kan ikke skjønne det, ble bumpet til de grader.

Det er vel en grense for hvor mange bumps en tråd kan ha før den vandrer hen til de evige chattemarker.

Dumt, for det var virkelig en intressangt tråd.

Fytti grisen jeg er treig. Oppdaga ikke før nå at Dj_Evelen blir til Djevelen om man tar bort _ . Det tok lang tid å merke det, gitt.

Der har du opprinnelsen for navnet, funnet på for mange mange år siden ;)

Endret av Dj_Evelen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...