Skjelvgråt Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Håper /B/ går tilbake til normalt nå snart. Blir gal av den musikken. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Håper /B/ går tilbake til normalt nå snart. Blir gal av den musikken. Samme her, forbanna irriterende å måtte sette ned lyden i firefox og glemme det igjen etterpå. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Håper /B/ går tilbake til normalt nå snart. Blir gal av den musikken. Samme her, forbanna irriterende å måtte sette ned lyden i firefox og glemme det igjen etterpå. Skaff adblock plus og legg til et filter for http://swf.4chan.org/*. Alternativt kan du bruke http://swf.4chan.org/gma.sfw , som jeg tipper er kun den lyden de har nå, * dekker alle. Har ihvertfall ingen lyd med det filteret . Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Åssen har det påvirket 4chan og hvorfor? Når det ble snakk om at saken skulle tas opp på "god morgen"-tv ble /b/ endret til et mer worksafe sted (mest for å "trolle" /b/rukerne). Poster ble slettet og folk ble bannet over en lav sko (alá "dsfargeg" og "lol u tk him 2da bar|?" for de som husker det). Og nå har tydeligvis noen blitt kraftig rumpesår over at /b/ ikke er som normalt, derfor all spammen som er i 90% av trådene for øyeblikket. Glad jeg ikke har /b/ som mitt faste tilholdssted på 4chams.. Håper /b/ forblir sånn et par måneder^^ Lenke til kommentar
*F* Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 (endret) ihvertfal 404s ikke trådene med en gang lenger. foruten CP da som blir uvanlig fort slettet. EDIT: noen litt morsome kommentarer fra for litt siden Du må se videoen for å ta den nederste Endret 24. juli 2010 av Dj_Evelen Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 CSI, IFF og FBI er involvert. Alle som var innom siden mellom 1 juni og 10 juli vil bli innkalt til avhør. William Petersen eller Gary Sinise? Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 CSI, IFF og FBI er involvert. Alle som var innom siden mellom 1 juni og 10 juli vil bli innkalt til avhør. William Petersen eller Gary Sinise? 2 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Jeg klarte det! What did I win? THE GAME? Jeg er ikke homo btw, har bare mine metoder! Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Står på jobb, kan noen forklare meg greia? Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Står på jobb, kan noen forklare meg greia? Jessie Slaughter? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Med den siste kommentaren? Det er det hun dama sier i filmen. Det er to chicks som studerer og hun ene begynner å "voldta" henne, så sier hun at hun må studere. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Jeg er ikke homo btw, har bare mine metoder! Tell me your secrets! Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Jeg er ikke homo btw, har bare mine metoder! Tell me your secrets! Ispose på fanget? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Har sett den filmen før da Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Haha! Hemmeligheten er å holde seg rolig og konsentrere seg om detaljer istedet for helheten. Ikke minst å ikke rigge deg til, gjerne bli distrahert. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Eller bare denge til penishodet når du kjenner at det nærmer seg en ereksjon. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Eller bare denge til penishodet når du kjenner at det nærmer seg en ereksjon. Tror ikke det fungerer fysisk sett, er mer distrahering. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå