WheelMan Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 (endret) haha, denne kjenner jeg meg igjen i! https://www.diskusjon.no/index.php?app=core&module=attach§ion=attach&attach_rel_module=post&attach_id=381460 Faens feilmelding. Det er ikke tillatt å bruke den filendelsen på dette forumet. Gyldig eksempel http://www.test.no/bilde.gif, ugyldig eksempel: http://www.test.no/bilde.01.gif Bare skriv .jpg på slutten av URLen. Endret 23. juli 2010 av WheelMan Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 alt + 21325 på numpaden eller 253 trollface.jpg takk er det noen nettside som lister opp alle slike "alt + tall på numpad" ? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 noen som har en trollface og FFFFFFFFFUUUUU-face smiley som jeg kan ha på msn? Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 noen som har en trollface og FFFFFFFFFUUUUU-face smiley som jeg kan ha på msn? Har/hadde en men finner den ikke igjen, dessvere. Hvis du vil lage din egen så må du lage den som "animert" gif med to like bilder, da resizer ikke MSN den automatisk. Du kan bruke http://www.emoticonize.com/ hvis du ikke har et animert-gif verktøy. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 alt + 21325 på numpaden eller 253 trollface.jpg takk er det noen nettside som lister opp alle slike "alt + tall på numpad" ? Ja, den heter "Tegnkart". Du finner den under systemverktøy på startmenyen Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 alt + 21325 på numpaden eller 253 trollface.jpg takk er det noen nettside som lister opp alle slike "alt + tall på numpad" ? Ja, den heter "Tegnkart". Du finner den under systemverktøy på startmenyen nice Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Evt åpne "kjør" og skrive charmap. En smule raskere. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 kommer det opp forskjellige tegn ettersom hvilken skrifttype jeg har på? hva slags skrifttype er nazi-tegnet under? Lenke til kommentar
fox Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Hva skjedde med Jessi Slaughter? Har ikke fulgt med saken, sommerferie Kan noen forklare meg hva skjedde med 4chan og alt der? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Hun posta videoer av seg selv på Youtube med et særdeles hissig språkbruk. Som å "putte en glock i munnen din og lage hjerne-slush". Noen postet videoene på 4chan, og de følte for å lære henne en lærepenge. Resultatet er da at livet hennes blir... ødelagt... Typisk 4chan, bestiling av pizza, callgirls, ringe på telefonen, legge igjen beskjeder, etc. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Hva skjedde med Jessi Slaughter? Har ikke fulgt med saken, sommerferie Kan noen forklare meg hva skjedde med 4chan og alt der? Vel, hu klikka forran kameraet, og så ble faren involvert etterhvert. I grove trekk var det det som skjedde. Lenke til kommentar
fox Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Åssen har det påvirket 4chan og hvorfor? Er FBI involvert? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Vel, det var 4chan som startet hele greia. Vet ikke om 4chan har blitt påvirket utover det. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 CSI, IFF og FBI er involvert. Alle som var innom siden mellom 1 juni og 10 juli vil bli innkalt til avhør. 6 Lenke til kommentar
Huginn Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Har ikke påvirket 4chan noe særlig, bortsett fra at folk whiner om ekstra oppmerksomhet mot /b/ og nye newfags. Har aldri hørt at FBI skulle være involvert, hvor hørte du det? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 CSI, IFF og FBI er involvert. Alle som var innom siden mellom 1 juni og 10 juli vil bli innkalt til avhør. Ja ikke sant. Lenke til kommentar
fox Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Leste det i noen steder, whatever... Ser at 4chan er spammet ned, til hvilket formål? Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 CSI, IFF og FBI er involvert. Alle som var innom siden mellom 1 juni og 10 juli vil bli innkalt til avhør. Du glemte CP! Cyber Police Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå