TEE Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 http://www.youtube.com/watch?v=tKyuoIv4DSo Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 http://www.youtube.com/watch?v=tKyuoIv4DSo Flott! Eksponer ungen enda mer. That'll work! Lenke til kommentar
TEE Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Det mest tragiske akkurat nå er at de samme som startet hele greia sitter på /b/ og sutrer over alle nykommerne det her vil føre til. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Hvorfor er det tragisk? Ironisk kanskje. Lenke til kommentar
TEE Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Tragisk som i meningen at de er tragiske. Man går etter en 11-åring, skryter av det til alle som vil og ikke vil høre på, og når de får oppmerksomheten de tydelig var desperate etter klager de på det. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Sannsynligvis samme grunnen til at halve verden bruker store deler av livet til å se på ekshibisjonistiske 20-åringer surre rundt i et hotell. Det er akkurat den samme grunnen, ja. Men nå er det ikke halve verden som ser Paradise Hotel, de mest populære episodene hadde vel en seerandel på 5-6% av befolkningen. Det er noe knapt til å brukes som et "alle andre gjør det"-argument. Geir Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 (endret) Hvorfor jeg henger på 4chan: Fordi du får en konstant flyt av god humor og har muligheten til å bidra til den største kilden av internett-humor! Endret 22. juli 2010 av Gavekort 3 Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Hvorfor jeg henger på 4chan: Fordi du får en konstant flyt av god humor og har muligheten til å bidra til den største kilden av internett-humor! +1 Jeg føler meg verken tøffere på nettet eller in real life pga 4chan. Lenke til kommentar
Huginn Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Sannsynligvis samme grunnen til at halve verden bruker store deler av livet til å se på ekshibisjonistiske 20-åringer surre rundt i et hotell. Det er akkurat den samme grunnen, ja. Men nå er det ikke halve verden som ser Paradise Hotel, de mest populære episodene hadde vel en seerandel på 5-6% av befolkningen. Det er noe knapt til å brukes som et "alle andre gjør det"-argument. Geir Jeg liker å overdrive i blant. ;p Poenget er, jeg antar moderatorteamet ikke henger på Paradise Hotel-tråden (antar den finnes) og spør seg hvorfor folk ser på sånt? Har aldri sett på Paradise Hotel ser, og ser heller ikke på nederlandske nudister på webcam. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Tragisk som i meningen at de er tragiske. Man går etter en 11-åring, skryter av det til alle som vil og ikke vil høre på, og når de får oppmerksomheten de tydelig var desperate etter klager de på det. Du kan vel egentlig ikke si at de er tragiske når du ikke vet hvem som har tyrannisert henne og hvem som bare klager over faren for newfags. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 (endret) Jeg henger på 4chan fordi det er tøft. Neida, hovedgrunnen til at jeg henger der er tidsfordriv, når jeg er oppe hele natta er det ikke akkurat så mye liv på diskusjon.no, da kan jeg bidra på 4chan og ha noe å gjøre EDIT: http://www.youtube.com/watch?v=vOD2O-3WEf4 Endret 22. juli 2010 av Dj_Evelen Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 fant å 4chan ftp-en: Ikke dumt Hva er adressen til den serveren? Lenke til kommentar
TEE Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Tragisk som i meningen at de er tragiske. Man går etter en 11-åring, skryter av det til alle som vil og ikke vil høre på, og når de får oppmerksomheten de tydelig var desperate etter klager de på det. Du kan vel egentlig ikke si at de er tragiske når du ikke vet hvem som har tyrannisert henne og hvem som bare klager over faren for newfags. Ah, så /b/ opptrer ikke som samlet lenger? Da burde man jo sørge for å bli kvitt de idiotene som er på god vei til å få 4chan stengt for godt. Lenke til kommentar
danielch Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 WTF IS HAPPENING TO MY /B/!? Lenke til kommentar
galskab Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 WTF IS HAPPENING TO MY /B/!? What is /B/? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå