Gå til innhold

4chan bilete- og diskusjonstråd


Zeph

Anbefalte innlegg

Nå er jeg en fast 4chanbruker selv, og har nok vært det siden ganske mange av de som liker å kaste rundt seg med at de er "oldfags" gikk på barneskolen.

kuult

Nei, i motsetning til mange i denne tråden synes jeg ikke det er noe veldig spesielt med det. 4chan er en nettside, akkurat som diskusjon.no, VG og Aftenposten.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
The origins of The Game are uncertain. One theory is that when two men missed their last train and had to spend the whole night on a platform, they tried not to think about their situation and whoever did first, lost.[2] Another is that it was invented in London in 1996 "to annoy people".[1] The reported earliest known reference on the Internet is from 2002.[1] The idea behind The Game is similar to Douglas Hofstadter's number P, the number of minutes per month a person thinks about the letter P.[10]
Lenke til kommentar

Nå er jeg en fast 4chanbruker selv, og har nok vært det siden ganske mange av de som liker å kaste rundt seg med at de er "oldfags" gikk på barneskolen.

kuult

Nei, i motsetning til mange i denne tråden synes jeg ikke det er noe veldig spesielt med det. 4chan er en nettside, akkurat som diskusjon.no, VG og Aftenposten.

 

post-68434-1279721162,7752_thumb.jpg

Endret av GrandMa
  • Liker 1
Lenke til kommentar
The origins of The Game are uncertain. One theory is that when two men missed their last train and had to spend the whole night on a platform, they tried not to think about their situation and whoever did first, lost.[2] Another is that it was invented in London in 1996 "to annoy people".[1] The reported earliest known reference on the Internet is from 2002.[1] The idea behind The Game is similar to Douglas Hofstadter's number P, the number of minutes per month a person thinks about the letter P.[10]

 

Ja vet hva the game er. Bare lurte på hvorfor Aleks pluttselig nevnte at han syns det var kjedelig.

Lenke til kommentar
The origins of The Game are uncertain. One theory is that when two men missed their last train and had to spend the whole night on a platform, they tried not to think about their situation and whoever did first, lost.[2] Another is that it was invented in London in 1996 "to annoy people".[1] The reported earliest known reference on the Internet is from 2002.[1] The idea behind The Game is similar to Douglas Hofstadter's number P, the number of minutes per month a person thinks about the letter P.[10]

 

Ja vet hva the game er. Bare lurte på hvorfor Aleks pluttselig nevnte at han syns det var kjedelig.

Lars som sa det i en post på forrige side :)

Lenke til kommentar

Nå er jeg en fast 4chanbruker selv, og har nok vært det siden ganske mange av de som liker å kaste rundt seg med at de er "oldfags" gikk på barneskolen.

kuult

Nei, i motsetning til mange i denne tråden synes jeg ikke det er noe veldig spesielt med det. 4chan er en nettside, akkurat som diskusjon.no, VG og Aftenposten.

 

post-68434-1279721162,7752_thumb.jpg

Bra enkelte liker å bevise poenget :)

Lenke til kommentar

Bare et lite spørsmål til alle barske /b/ gutta.

 

Noen spesiell grunn til at en homofil nudist i 40-årene er noe dere bruker store deler av natten til å se på?

 

Sannsynligvis samme grunnen til at halve verden bruker store deler av livet til å se på ekshibisjonistiske 20-åringer surre rundt i et hotell.

 

post-137601-1279752543,1894_thumb.jpg

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...