Skjelvgråt Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Nja, dem vil jeg påstå. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Der er dikkemann jo, i adams drakt Lenke til kommentar
Asken Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Vet ikke hvem som er mest tragisk, de 2 i sofaen, eller oss? http://www.youtube.com/watch?v=XyeX9ttK7i8 de. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Mellom raiding, gore, trolling, stalke facebookjenter også videre. Kan en også ha seriøse diskusjoner om hvorfor en bør installere/spille mass effect, og om serien er bra. Lenke til kommentar
TEE Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Bare et lite spørsmål til alle barske /b/ gutta. Noen spesiell grunn til at en homofil nudist i 40-årene er noe dere bruker store deler av natten til å se på? 1 Lenke til kommentar
Jambimaster Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Mellom raiding, gore, trolling, stalke facebookjenter også videre. Kan en også ha seriøse diskusjoner om hvorfor en bør installere/spille mass effect, og om serien er bra. La meg si det sånn; hadde Mass Effect vært en jente ville jeg hatt sex med henne. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Takket være Tom waits for alice går det nå sport blant moderatorer/forumveiledere i å disse /b/-tards. 2 Lenke til kommentar
TEE Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Takket være Tom waits for alice går det nå sport blant moderatorer/forumveiledere i å disse /b/-tards. Nå er jeg en fast 4chanbruker selv, og har nok vært det siden ganske mange av de som liker å kaste rundt seg med at de er "oldfags" gikk på barneskolen. Så nei, jeg har ikke noe imot /b/tards. Men det er ganske fascinerende at alle disse "barske" karene bak tastaturet ble så desperate etter link til å få se at denne nakne, lubne og homofile nederlenderen koste med hunden sin. Lenke til kommentar
kybstud Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Nå er jeg en fast 4chanbruker selv, og har nok vært det siden ganske mange av de som liker å kaste rundt seg med at de er "oldfags" gikk på barneskolen. kuult Lenke til kommentar
Wubble Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Hver gang noen nevner at de har vært på 4chan en stund skal alltid noen komme med sånne kommentarer. Er det virkelig nødvendig? 4 Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 er innom 4chan en gang inni mellom, vært det i noen år nå, syns det er like gøy vær gang noe oppdager det for første gang Lenke til kommentar
Asken Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 (endret) Bare et lite spørsmål til alle barske /b/ gutta. Noen spesiell grunn til at en homofil nudist i 40-årene er noe dere bruker store deler av natten til å se på? fordi det er barskt? Endret 21. juli 2010 av Ashen Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 er innom 4chan en gang inni mellom, vært det i noen år nå, syns det er like gøy vær gang noe oppdager det for første gang Dette forumet gjør det ikke bedre noen ganger. Virker nesten som om 4chan er omfghaxxor old siden internet så dagens lys. Det har bare hvert oppe siden 2003 nesten 2004. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Nå må dere huske at 2003 er faktisk 7 år siden. Dere var ikke gamle barna for 7 år siden. Og jeg henger meg på hva han TEE sier, hva er så interessant å se på en lubben nederlender? Takket være Tom waits for alice går det nå sport blant moderatorer/forumveiledere i å disse /b/-tards. /b/-tards har så godt av det. De liker tross alt oppmerksomheten. Lenke til kommentar
Populært innlegg Ajaco Skrevet 21. juli 2010 Populært innlegg Del Skrevet 21. juli 2010 dump 14 Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Takket være Tom waits for alice går det nå sport blant moderatorer/forumveiledere i å disse /b/-tards. Jeg håper og tror at dere er solid nok bygget til å tåle det. Hvis ikke - og dere trenger å snakke ut med meg om det - er det bare å komme på besøk, så skal jeg kjøpe potetgull... Mer alvorlig: Jeg er ikke ute etter ta dere, bare etter å få dere til å tenke dere om av og til. Om menn og hunder er god underholdning skal jeg ikke blande meg borti (så lenge det ikke postes her på forumet), folk får gjøre hva de vi så lenge det er åpent og frivillig fra alle parter. (Om en hund har fri vilje kan vi diskutere et annet sted.) Det er ansvarsfraskrivelsen når dere opptrer som gruppe jeg reagerer på. Geir 5 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Hvis ikke - og dere trenger å snakke ut med meg om det - er det bare å komme på besøk, så skal jeg kjøpe potetgull... Sleng med et par øl eller en singlemalt så er jeg game. Also: You lost it Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå