Gå til innhold

4chan bilete- og diskusjonstråd


Zeph

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Well, Repost er 10x bedr enn krangling om hvem som er newfag/oldfag, rule 1&2 osv. Eller?

Det er det ;)

 

Aldri skjønt hvordan folk faktisk gidder bry seg om regel en og to, samt hvem som nyere homofil, eller gamlere homofil.

Nei blir for dumt..

 

Så la vær å kommenter det når vi forsøker å få en slutt på diskusjonen?

 

===

 

Denne får meg også til å skratte :p

 

post-117620-1278966987,3996_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Vil ikke miksen bli ganske hårete? I og med at tarantella er hårete beist.

 

Og det kan umulig være godt rått. Tilberedt stekt osv er selvsagt en annen ting.

 

Jeg spiste min stekt faktisk. Det smakte..annerledes, men ikke veldig dårlig. Bare litt ekkelt når man tenker at det er en edderkopp man spiser, ellers er det ok.

 

Har også spist slange.

Lenke til kommentar

Vil ikke miksen bli ganske hårete? I og med at tarantella er hårete beist.

 

Og det kan umulig være godt rått. Tilberedt stekt osv er selvsagt en annen ting.

 

Jeg spiste min stekt faktisk. Det smakte..annerledes, men ikke veldig dårlig. Bare litt ekkelt når man tenker at det er en edderkopp man spiser, ellers er det ok.

 

Har også spist slange.

 

I hvilken sammenheng?

Lenke til kommentar

Vil ikke miksen bli ganske hårete? I og med at tarantella er hårete beist.

 

Og det kan umulig være godt rått. Tilberedt stekt osv er selvsagt en annen ting.

 

Jeg spiste min stekt faktisk. Det smakte..annerledes, men ikke veldig dårlig. Bare litt ekkelt når man tenker at det er en edderkopp man spiser, ellers er det ok.

 

Har også spist slange.

 

I hvilken sammenheng?

 

Det var utenlands, og jeg ville prøve noe nytt og spennende som man ikke får på Rema 1000 her i Norge :cool:

 

Tarantella spiste jeg i Asia og slange spiste jeg i Afrika.

Lenke til kommentar

Vil ikke miksen bli ganske hårete? I og med at tarantella er hårete beist.

 

Og det kan umulig være godt rått. Tilberedt stekt osv er selvsagt en annen ting.

 

Jeg spiste min stekt faktisk. Det smakte..annerledes, men ikke veldig dårlig. Bare litt ekkelt når man tenker at det er en edderkopp man spiser, ellers er det ok.

 

Har også spist slange.

 

I hvilken sammenheng?

 

Det var utenlands, og jeg ville prøve noe nytt og spennende som man ikke får på Rema 1000 her i Norge :cool:

 

Tarantella spiste jeg i Asia og slange spiste jeg i Afrika.

 

Hadde lett spist slange og/eller edderkopp jeg hadde jeg bare vært i Asia eller Afrika. Smakte det godt da?

Lenke til kommentar

Tja, Jeg har spist andre rare ting også. "Deep fried Maggots", dvs friterte larver, tørket antilopekjøtt (meget godt!) og drukket Gnu-blod (direkte fra Gnuen, det var ikke delikat).

 

Det var mye som ikke akkurat smakte som Grandiosaen du får hjemme, men noe av det var faktisk meget godt. Anbefaler tørket antilopekjøtt til noen som befinner seg i Afrika.

 

Also, on Topic:

 

remiq.net_2556.jpg

Lenke til kommentar
tumblr_l3x63e6tGQ1qbrqn2o1_400.jpg

Det bilde der er egentlig ganske latterlig. Det er ikke pistolen sitt valg å drepe en annen person, det er personen sitt valg å bruke pistolen som et våpen for å drepe en annen person. Akkurat som en person velger å bruke en brødrister som et verktøy for å lage toast.

 

Dessuten går det ikke ann å spørre om "toasters dont toast toast" fordi det er ikke toast før brødet har blitt toasted. Så egentlig skal det stå "toasters dont toast bread". Eller toasters dont make toast.

Lenke til kommentar

[quote name='Newt32' date='13. juli 2010 - 18:40' timestamp='1279042830'

Det bilde der er egentlig ganske latterlig. Det er ikke pistolen sitt valg å drepe en annen person, det er personen sitt valg å bruke pistolen som et våpen for å drepe en annen person. Akkurat som en person velger å bruke en brødrister som et verktøy for å lage toast.

 

Dessuten går det ikke ann å spørre om "toasters dont toast toast" fordi det er ikke toast før brødet har blitt toasted. Så egentlig skal det stå "toasters dont toast bread". Eller toasters dont make toast.

superhero-albums-she-woot-i-bet-you-all-like-dis-picture1840-o-rly.jpg

 

cool-story-bro.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...