Gå til innhold

4chan bilete- og diskusjonstråd


Zeph

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvem har ansvaret for at Dagbladet skriver så mye møkk? Er det bare journalisten, eller er det alle de som kjøper avisen og dermed gjør det interessant å skrive slike artikler?

Journalistene er dem som gjør noe galt, selv om dem støttes fordi leserne bidrar med økonomisk støtte til dem.

Dog selv om jeg ikke ser noe galt i det, DB har jo gjevnt over ikke så gale artikkler.

 

Hvem har ansvaret for at TV3 sender Paradise Hotel? De som spiller i den eller de som ser på den?
TV3 har ansvaret, seerne bidrar med økomomisk støtte (reklamer osv). Sånnsett er vel annonsørene som kommer i mellom også medansvarlige.

Men igjen, Paradise Hotel er kanskje ikke for alle, ihvertfal ikke for meg et underholdende program, men det er jo heller ikke noe galt i det.

 

Hvis du er på en fest, og et par berusede gutter går omkring og klår på jentene og ødelegger festen, står du i en krok og sier "Det er de som har skylden, og bare de", eller får du med deg noen kamerater og hiver dem ut?
Det er bare dem som har skylden i mine øyne, jeg har ikke i norges lovers navn og for det første ta loven i egne hender, og for det andre kaste andre personer ut av andres hus, med mindre det var mitt hus selvsagt.

Men uansett, jeg syns nok det hadde vert en bra handling å få ordnet opp i problemet, f.eks ved utkastelse.

 

Folk som poster slikt er ikke ute etter sympati, de er ute etter hevn. Og den får de ved at dere ler av det. Hvis dere hadde reagert på slike hevnposter med å fortelle hvor patetisk posteren er, så hadde de sluttet med det.

 

Geir :)

På 4chan syns jeg ikke det er greit å støtte dem, men å le litt av et screenshot på diskusjon.no fra 4chan ser jeg ikke noe galt i, fordi de som er involvert i den eventuelle ødeleggelsen ikke (aller aller mest sansynlig) vil se min post på duskusjon.no, det er som å finne ei nål i en høy hau, elns.

 

- Evelen :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...