E.C. Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Hun til høyre var litt søt. Oh wait Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Obvious photoshop! What? But I used that picture to make soap. Ohh.. Fuck. 2 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Men seriøst. Folk tilter sikkert snart på grunn av ot køddinga vår 1 Lenke til kommentar
Romis Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 (endret) Ble visst veldig dårlig kvalitet. Endret 3. juli 2010 av Romis Lenke til kommentar
*F* Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 (endret) Romis: AAALT for dårlig kvalitet, kan jo ikke lese teksten. EDIT: imgZ Endret 3. juli 2010 av tom waits for alice Slettet noen bilder 2 Lenke til kommentar
Beges Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Ble visst veldig dårlig kvalitet. Cool headliners, bro. Lenke til kommentar
Populært innlegg tom waits for alice Skrevet 3. juli 2010 Populært innlegg Del Skrevet 3. juli 2010 Hva med å lage en tråd på 4chan om at folk må stemme på Mikael, så skriver en haug med folk at de har stemt så lager man et bilde med noen av postene og setter trollface på siden av? Så sender man det til dagbladet og vg. Hva med det? Noen sender inn et bilde av ungen sin som er handicappet. Småbarna på 4chan går "høhø, nå skal vi stemme på den ungen, og så når Lano angrer skal vi lage helvete." Og så gjør Lano som alle voksne ville gjort, de sier at det er bare hyggelig at alle slags barn er med, og selvsagt skal den som får flest stemmer vinne. Og nå er dere fornærmet fordi ingen snakker om slemme 4chan, så dere må ta en omvei rundt Rule 1 & 2 for å minne verden på at det var dere som gjorde det? Litt synd at hun måtte føde en kvalm unge som det der. Beklager til de som tar seg nær av det. Nei, det tror jeg ikke du at du beklager. Da ville du ikke skrevet det. Uttalelsen har ingen hensikt eller relevans utover å vise at du er tøff nok til å si slikt på et anonymt forum. Det får du sikkert plusser for av andre potetgulltøffinger... Geir 38 Lenke til kommentar
Qweeerty Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 (endret) FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU! Endret 3. juli 2010 av Viruskongen 1 Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU! Skiftet du brukernavn mens tråden loadet? Lenke til kommentar
Qweeerty Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Jeg skiftet nettopp, ja. Har ikke brukt Viruskongen på flere måneder nå :3 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 So guys, wtf happened right now?! You have been banned from all boards for the following reason: Spamming. Your ban was filed on July 3rd, 2010, and expires on July 4th, 2010, which is 1 day from now. Det har jo ingenting å si, siden det er 1 dags b&. Men, jeg spamma jo ikke? Har skrevet 1 innlegg på /b/ i hele dag faktisk. Jeg tror jeg fikk instant-ban fordi jeg nevnte "the surgeon" i det jeg skrev. Lenke til kommentar
Dimethyltryptamine Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 (endret) Endret 3. juli 2010 av lordbost Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå