Gå til innhold

4chan bilete- og diskusjonstråd


Zeph

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Stemmen hans er for øyeblikket på vei til å bli voksnere. Så den sprekker og slikt som andre ungdommer. Han kan ikke synge like lyst som han gjorde når han slapp ut sin første låt.

 

Men over til litt mer 4chan og litt mindre tennåringsvrøvl?

 

Jeg kom i stemmeskiftet i slutten av sjette klasse, og han har ikke vært i stemmeskifte enda? Han skal begynne på videregående ( Hadde han bodd i Norge )?? Er ikke det litt seint?

Lenke til kommentar

Stemmen hans er for øyeblikket på vei til å bli voksnere. Så den sprekker og slikt som andre ungdommer. Han kan ikke synge like lyst som han gjorde når han slapp ut sin første låt.

 

Men over til litt mer 4chan og litt mindre tennåringsvrøvl?

 

Jeg kom i stemmeskiftet i slutten av sjette klasse, og han har ikke vært i stemmeskifte enda? Han skal begynne på videregående ( Hadde han bodd i Norge )?? Er ikke det litt seint?

 

Du ser jo på hele fyren at han er seint utvikla :!:

Lenke til kommentar

Problemet er ikke at han er prepubertal fysisk sett, problemet er at han har tekster som en 11 år gammel jente! Baby baby baby OHH!!

 

Det er hele grunnen til at han selger som hakka møkk. Han ser ut som en 11 åring, høres ut som en 11 åring og synger tekster som en 11 åring. Dette gjør han søt og nusselig, derfor selger han godt til pubertale jenter med dårlig utviklet hørselsenter i hjernen.

 

Du er vel ganske fornøyd med det innlegget ville jeg tro? +1! :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...