Carlgutt Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 jeg liker sangene hans egentlig de er ganske fengende Lenke til kommentar
Populært innlegg TMB Skrevet 1. juli 2010 Populært innlegg Del Skrevet 1. juli 2010 jeg liker sangene hans egentlig de er ganske fengende 11 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 jeg liker sangene hans egentlig de er ganske fengende 6 Lenke til kommentar
Cemi Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 jeg liker sangene hans egentlig de er ganske fengende 5 Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 jeg liker sangene hans egentlig de er ganske fengende 3 Lenke til kommentar
Myst Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 (endret) The Gamemaster i første. Og det andre... appellerer nok til fleste av oss Endret 1. juli 2010 av Myst Lenke til kommentar
Populært innlegg E.C. Skrevet 1. juli 2010 Populært innlegg Del Skrevet 1. juli 2010 15 Lenke til kommentar
Romis Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Stemmen hans er for øyeblikket på vei til å bli voksnere. Så den sprekker og slikt som andre ungdommer. Han kan ikke synge like lyst som han gjorde når han slapp ut sin første låt. Men over til litt mer 4chan og litt mindre tennåringsvrøvl? Jeg kom i stemmeskiftet i slutten av sjette klasse, og han har ikke vært i stemmeskifte enda? Han skal begynne på videregående ( Hadde han bodd i Norge )?? Er ikke det litt seint? Lenke til kommentar
Xaser Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Stemmen hans er for øyeblikket på vei til å bli voksnere. Så den sprekker og slikt som andre ungdommer. Han kan ikke synge like lyst som han gjorde når han slapp ut sin første låt. Men over til litt mer 4chan og litt mindre tennåringsvrøvl? Jeg kom i stemmeskiftet i slutten av sjette klasse, og han har ikke vært i stemmeskifte enda? Han skal begynne på videregående ( Hadde han bodd i Norge )?? Er ikke det litt seint? Du ser jo på hele fyren at han er seint utvikla :!: Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Problemet er ikke at han er prepubertal fysisk sett, problemet er at han har tekster som en 11 år gammel jente! Baby baby baby OHH!! Lenke til kommentar
*F* Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Nå er det da ikke noe vits å mobbe for det. Han leser ikke tråden uansett. Jo, det er sikkert litt sendt, men folk er forskjellige, noen kommer tidlig, noen sent. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Og Carlgutt kommer momentant da han ser Bieber! Lenke til kommentar
Populært innlegg Xaser Skrevet 1. juli 2010 Populært innlegg Del Skrevet 1. juli 2010 (endret) Problemet er ikke at han er prepubertal fysisk sett, problemet er at han har tekster som en 11 år gammel jente! Baby baby baby OHH!! Det er hele grunnen til at han selger som hakka møkk. Han ser ut som en 11 åring, høres ut som en 11 åring og synger tekster som en 11 åring. Dette gjør han søt og nusselig, derfor selger han godt til pubertale jenter med dårlig utviklet hørselsenter i hjernen. Endret 1. juli 2010 av Xaser 19 Lenke til kommentar
Romis Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Problemet er ikke at han er prepubertal fysisk sett, problemet er at han har tekster som en 11 år gammel jente! Baby baby baby OHH!! Det er hele grunnen til at han selger som hakka møkk. Han ser ut som en 11 åring, høres ut som en 11 åring og synger tekster som en 11 åring. Dette gjør han søt og nusselig, derfor selger han godt til pubertale jenter med dårlig utviklet hørselsenter i hjernen. Du er vel ganske fornøyd med det innlegget ville jeg tro? +1! Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 (endret) Hvor artig det siste bildet er kan jo diskuteres, men tror mange vil skvette litt med det samme. Endret 1. juli 2010 av Cpt Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Nei, det er korrekt, men det kan se ut som noe suspekt ved et raskt øyekast. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 (endret) Skjønner ikke hva du mener EDIT: Hånda? Endret 1. juli 2010 av Subject Delta Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Armen ser litt ut som en kuk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå