Gå til innhold

4chan bilete- og diskusjonstråd


Zeph

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hadde ikke Israel vært hakket verre egentlig?

 

Nope, han hadde kjørt konserten i Tel-Aviv (som er en vestlig og liberal by) hvor han ikke hadde merket noe til hverken krig eller okkupasjoner.

 

 

^dette er bare mine antakelser, men jeg vil tro jeg har rett.

 

North Korea is best Korea!

Endret av Mchansern
Lenke til kommentar

hadde ikke Israel vært hakket verre egentlig?

saken er vel at Nord Korea hater amerikanere og slipper så og si ingen inn i landet sitt, han vil garantert få drapstrusler i nord korea

 

Nord Korea tillater vel ikke noe informasjon fra andre land heller. Har hørt at folk som sprer rykter om andre land blir hengt offentlig, og det er flere hundre i året.

Lenke til kommentar

hadde ikke Israel vært hakket verre egentlig?

Israel er jo faktisk et relativt åpent og fritt land enten man tror det eller ei. Landet er jo med i Eurovision Song Contest så jeg tror de ville hatt stor aksept for å få besøk av godeste Bieber.

 

Sykt ofte jeg treffer folk på last.fm fra nettopp Israel som liker samme musikk som meg. Det er forresten ikke Justin Bieber. :p

Endret av Hyperio
Lenke til kommentar

hadde ikke Israel vært hakket verre egentlig?

 

Det er jo ikke de vanlige Israelerne som bestemmer hva de gjør, jeg møtte 4 israelere når jeg var på skitur i Sveits og 3 av de var helt vanlige og vennlige folk.

 

Men dette er en 4chan bilde- og diskusjonstråd, kan vi få litt mer bilder her? Nå har det vert en hel side uten bilder.

 

post-148944-1277930415,4838_thumb.jpg

Endret av DevilFish
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...