Flimzes Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Er man vakker blir man automatisk invitert inn i det sosiale samfunnet. Hvorfor skulle noen som ser bra ut nøle med å dra ut og bli populær? Er han intellektuell osv styrker det bare det. Nei. Utseende har veldig lite å si. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Det tror jeg. Er du mer eller mindre populær blant jentene på barneskolen er det hele igang. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Det tror jeg. Er du mer eller mindre populær blant jentene på barneskolen er det hele igang. Og så blir en haug av gutter sjalu, og du blir mobbet ned og fryst ut. Joda, helt flott. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Men du glemmer at ingen går på skolen i mere enn noe få år, så mister de stort sett kontakten med alle sammen og må starte på nytt. Da slår det ofte litt feil ut. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Nja, ser du bra ut. Så får du garantert jenter interessert fortere, enn det du ville om du ikke så ok ut. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Det er forskjell mellom å være ensom, å ha kontakt med folk. Du kan fortsatt være ensom selv om du har mange venner. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Jeg har iallefall venner og det, vil ikke kalle meg ensom. Så helt enig med det bildet er jeg da ikke Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Han mener man kan ha venner og samtidig være ensom. Han sier ikke at alle med venner er ensom. Duh. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Tja. er jeg en ensom person ;S ikke godt og si. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Man blir jo ikke mobbet, de andre guttene ser jo opp til deg fordi jentene liker deg, ergo popularitet. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 sa han at du var ensom? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Man blir jo ikke mobbet, de andre guttene ser jo opp til deg fordi jentene liker deg, ergo popularitet. Du har tydeligvis ikke kjennskap til misunnelsens kraft. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Man blir jo ikke mobbet, de andre guttene ser jo opp til deg fordi jentene liker deg, ergo popularitet. Så.... klart. Ingen har hørt om misunnelse her, og slike ting har aldri skjedd :roll: Don't feed the troll... Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 nei ?? jeg sitter egentlig bare å skriver hva jeg tenker nå jeg. Trenger ikke og make sense. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Man blir jo ikke mobbet, de andre guttene ser jo opp til deg fordi jentene liker deg, ergo popularitet. lol Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 nei ?? jeg sitter egentlig bare å skriver hva jeg tenker nå jeg. Trenger ikke og make sense. Som jeg sa til n4w opptil flere ganger i et WoW-raid. "Think before you speak". Det får deg til å se langt mer intelligent ut. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 (endret) Det er forskjell mellom å være ensom, å ha kontakt med folk. Du kan fortsatt være ensom selv om du har mange venner. Da er man vel bare asosial, altså at man trives godt i eget selskap. Og jeg vet altfor godt hva misunnelse er, jeg vitnet bare ikke personlig at noen "søte" gutter bli mobbet og utfryst på barneskolen bare fordi de var populær blant jentene. Men dette sklei litt ut, dette hører heller hjemme i Harald Eias Hjernevask. Jeg tror bare ikke at det finnes en pen og intellektuell mann som er naturlig ensom. Ihvertfall ikke mange, siden bildet illustrerer en stereotyp. Endret 30. juni 2010 av Bunnskrap Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Det er forskjell mellom å være ensom, å ha kontakt med folk. Du kan fortsatt være ensom selv om du har mange venner.Da er man vel bare asosial, altså at man trives godt i eget selskap.Det er veldig få mennesker som virkelig trives i eget selskap. Mennesket er et flokkdyr, vi liker oss sammens med andre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå