Gå til innhold

4chan bilete- og diskusjonstråd

Zeph

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har tat kontakt med lano angående dette? De kan jo ikke vite om disse stemmene kom i fra 4chan.

Ingen stemmer kjem frå 4chan, 4chan er ei nettside. Stemmene kjem frå brukarane av 4chan, som kjem frå heile verda. Lano har sikkert luka ut stemmer som kom frå andre land enn Norge, for å unngå akkurat det som skjer.

Thank you, Cpt. Obvious. Hva tror du han mente med stemmer fra 4chan? Jo, stemmer fra brukerne av 4chan.

Jeg skjønner ikke hvordan stemmer fra brukere av 4chan skal bli slettet/ikke regnet som gyldig. Er vi mindre verdt en alle andre? Klart er brukerne av 4chan en stor masse, men er det noen forskjell på "Stem på han her, han ser morsomt ut" og "Stem på han her, fordi han er sønnen min og jeg vil vinne"?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Harley Quinn

Sjekka den facebook gruppa for lano ungen.. Ene bildet ble kommentert med at han ligner litt på Kurt Nilsen, må nesten si jeg ser likheter ja...

Lenke til kommentar

Så for meg at jeg fløy ~1m over motorveien, jeg fløy rett vedsiden av alle bilene og vinket og så inn for å tøffe meg og alle som så meg fikk OMG AWESOME-face og jeg følte meg skikkelig selvgod. Så også for meg at jeg drepte onde kryp med lasersverd mens jeg fløy, blant annet bossene fra Donkey Kong 64 og Zelda OOT :D

Lenke til kommentar

Så for meg at det skjøt laserstråler ut av sidespeilene når jeg pustet ut og at de slo seg av når jeg pustet inn. Jeg måtte time pusten min for å ikke rake ned alt av reflekstaver når vi kjørte over Dovre.

Vent... Dette gjør jeg jo enda.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...