Gå til innhold

4chan bilete- og diskusjonstråd

Zeph

Anbefalte innlegg

Det som er litt dumt med bilde av Mikael, i motsettning til mange av de andre, er at han ikke er i badekaret eller akkurat ferdig å bade. Og han viser ingen tegn til bruk av Lano heller.

Ingen regler som sier at han MÅ være i vann eller badekar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg skjønner det ikke, alle jeg vet om som har facebook blir spammet ned av disse "stem på denne lano-ungen!!!11" linker, og ALLE hater det. Jeg får masse drit på jobbmailen min fra kolleger som sender FW:FW:FW:FW:FW:FW:FW:FW:FW:FW:FW:FW:FW:FW:FW:FW:FW:FW:Lano-ungen stem nå!

Men med en gang det havner på "suuuuuuuperkewwwwwwwwwwle" 4chan er det liksom greit plutselig? I think not.

Det er ikke morsomt fordi det ble postet på 4chan, det er morsomt fordi ungen ligger godt an til å vinne og er langt i fra den typen unge Lano og folk generelt forventer at skal vinne.

4chan har bare hjulpet til å gjøre dette mulig.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Det som ihvertfal er typisk folk på face er å whine over noe uspesifikt i statusen, og om noen sier "hva skjer" så er det , "vil ikke snakke om det", "bare noe greier", osv.

Da lurer jeg egentlig på hvorfor man skriver det i statusen i utgangspungtet...

Lenke til kommentar

Det som ihvertfal er typisk folk på face er å whine over noe uspesifikt i statusen, og om noen sier "hva skjer" så er det , "vil ikke snakke om det", "bare noe greier", osv.

Da lurer jeg egentlig på hvorfor man skriver det i statusen i utgangspungtet...

Oppmerksomhet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

post-151244-1276459144,2772_thumb.jpg

So true, huff inv_biggrin.gif

I know! "Fy faen at det går an å oppføre seg slik, jævla idiot!"

Deretter følger ørten kommentarer med "?" "LIKER IKKE!" "Hva skjer?"...

Fikk meg en god latter av samlingen din, +1 for det!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0

AKKURAT det gjorde jeg også!

uansett her har dere bilde av gutten i bademiljø.

http://www.facebook.com/photo.php?pid=453731&o=all&op=1&view=all&subj=117580518285443&aid=-1&id=617636334&oid=117580518285443&fbid=6801011334#!/photo.php?pid=6201660&o=all&op=1&view=all&subj=117580518285443&aid=-1&id=617636334&oid=117580518285443&fbid=439711556334

edit: det jeg gjorde var å late som det løp noen på siden av bilen og hoppet over ting og tang, ikke å gå opp trappa som ei bikkje.

Endret av Slettet-T9cKWhDpN0
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...