Yanami Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Jeg har ikke lest igjennom alle sidene, men hvis et eller flere bilder her har blitt posted tidligere, forgive me. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Anyone care to explain hva som er tingen med 4chan? Really, helt basic? Er det et forum hvor folk legger ut anything, så gjelder det å drite ut personen grundig, eller hva faen?! Lenke til kommentar
Grix Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 (endret) Anyone care to explain hva som er tingen med 4chan? Really, helt basic? Er det et forum hvor folk legger ut anything, så gjelder det å drite ut personen grundig, eller hva faen?! Det er ikke the basics som er interessant, det er den indre kulturen. http://encyclopediadramatica.com/4chan Endret 28. januar 2009 av Grix Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Helt enkelt, 4chan is teh asshole of the internets. Du finner alt der, ja, ting du ikke visste fantes. Og ting som du ikke ville vite fantes en gang. Jeg har rett og slett blitt imun til alt stygt på internett takket være 4chan. Lenke til kommentar
safags Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Helt enkelt, 4chan is teh asshole of the internets. Du finner alt der, ja, ting du ikke visste fantes. Og ting som du ikke ville vite fantes en gang. Jeg har rett og slett blitt imun til alt stygt på internett takket være 4chan. Second that. theync hjalp godt til også... Lenke til kommentar
Drix1 Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 For ikke å snakke om The Forum i storhetstid, eller SPF som det het i sin tid. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Anyone care to explain hva som er tingen med 4chan? Really, helt basic? Er det et forum hvor folk legger ut anything, så gjelder det å drite ut personen grundig, eller hva faen?! 4chan er i bunn og grunn hvor verdens største fjortisforsamling holder til. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Anyone care to explain hva som er tingen med 4chan? Really, helt basic? Det er morsomt! Lenke til kommentar
Purplehaze Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Dæven jeg kommer til å få fyken av den tråden her. Sitter og ler så jeg griner, og det er jo ikke de snilleste bildene som dukker opp alltid.. But I'd do it again!! Lenke til kommentar
Nixax Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 jeg ser alltid "feil" på det bilde der! 4chan er virkelig ikke plassen for de med sarte sjeler! Men steike så mye genialt det er der inne til tider Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 HAHA! det siste! elsker det scenarioet! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Alle har det scenarioet hjemme Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 du må jo poste hele rocket saw stripen... Lenke til kommentar
Kaiz3r Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Jeg skal ikke si noe i det hele tatt, om at disse bildene kom fra /b/ ------- Kaiz3r Lenke til kommentar
TMB Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 (endret) Endret 29. januar 2009 av timb Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 (endret) skjønte ikke først den i midten, men kom så på historien om han ungen som ikke likte banning. lo høyt når jeg skjønte den Endret 29. januar 2009 av Valkyria Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 24 innlegg er slettet fra tråden, denne tråden handler om å poste bilder og diskutere de, ikke diskutere hvorfor det å poste bilder her ødelegger 4chan. Opprett gjerne en tråd et helt annet sted enn i humorkategorien om man ønsker å diskutere dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå