Kenny Bones Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Fant ett sted med haugevis av 4chan-bilder. Ser ut som et arkiv eller noe. http://mirror.servut.us/kuvat/motivation/ Lenke til kommentar
TMB Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 (endret) Kim Salabim er en bæsj. Endret 9. januar 2010 av timb Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Fant ett sted med haugevis av 4chan-bilder. Ser ut som et arkiv eller noe.http://mirror.servut.us/kuvat/motivation/ Har sett store mengder av de nå. Veldig mye bra som jeg aldri har sett! Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 /b/ har aldri vært genialt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5432143541 Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 /b/ har aldri vært genialt. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Du er vel en av de som mener 4chan bare består av /b/ også, I guess. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Har browsa 4chan i flere mnd og /b/ er jo bare genialt..men kan noen forklare hva som menes med Rule 1,2,3,34, etc som alle snakker om hele tida? xD L2ED, noob. http://encyclopediadramatica.com/Rules_of_the_internet Lenke til kommentar
TMB Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Har browsa 4chan i flere mnd og /b/ er jo bare genialt..men kan noen forklare hva som menes med Rule 1,2,3,34, etc som alle snakker om hele tida? xD L2ED, noob. http://encyclopediadramatica.com/Rules_of_the_internet kthx Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 (endret) Du er vel en av de som mener 4chan bare består av /b/ også, I guess. lol \B\ is so random XD EPIC PHAIL xDD DO A BARREL ROLL ^_^ EDIT: ANONYMUOS IS LEGIUN!! Endret 4. januar 2009 av Flaringo Lenke til kommentar
Laland Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Gutter, Gutter. Regel 1 og 2! Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Gutter, Gutter. Regel 1 og 2! Jeg hater deg. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Gutter, Gutter. Regel 1 og 2! Jeg hater deg. Regel 5, 6 og 9. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Regel 1 og 2 er fail. /b/ /b/ /b/ /b/ /b/. Wowz intarnetz tarroristz is guna hak me. LULZ OMFGAZ. Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Regel 5, 6 og 9. Nei, nei og nei. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5432143541 Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU! Post bilder newfags! Makse ut og rape snapdrive kontoen min nå da Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Del 1 av 2 (for mange bilder ) 2 av 2 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor 2 av [3] Fremdeles for mange for diskusjon.no Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 (endret) Noen som har FFFFFFUUUUUUUUUUUUUnky town bildet? ;p Edit: Nesten som dette Endret 5. januar 2009 av Sadfez Lenke til kommentar
Wartom Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 (endret) De fleste har vel sett den tråden med en anon som stjeler en hodeskalle fra katakombene i Roma og deretter gjør obskøne ting med den og poster disse bildene i tråden? Kan man på noen måte sensurere dette og poste dette bildet her i tråden? Det må jo være noe av det mest hysteriskt blasfemiske lulz noengang. Dette må folk se! Vet den er gammel, men er fortsatt sinnsykt bra. Om noen leverer skulle jeg gjerne betalt med bilder av kvinnelige overkropper, men dette er dessverre mot rettningslinjene. Endret 5. januar 2009 av Wartom Lenke til kommentar
Wartom Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Link sendt i PM. Takk takk. For de av dere som begynner å synes at den nevnte delen av imageboardet vi nå diskuterer, altså den "tilfeldige" delen, inneholder alt for mye kreft vil jeg anbefale å sjekke ut de andre "kanalene" på imageboardet som foreksempel den som omhandler videospill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå