Inaktivbruker_101125 Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Veldig smart å hotlinke 4chan, nice job. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Veldig smart å hotlinke 4chan, nice job. Hva er problemet med det? Lenke til kommentar
Atald Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Ikke fullt så ille fra andre steder enn /b/, men det forsvinner jo uansett rimelig fort. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Poster på 4chan blir slettet igjen etter noen minutter automatisk. Det er ikke et forum som dette er, der alle poster bare ligger lagret i årevis. Derfor er det ingen vits å linke til en tråd i 4chan, vi får bare 404 error noen minutter senere likevel. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Poster på 4chan blir slettet igjen etter noen minutter automatisk. Det er ikke et forum som dette er, der alle poster bare ligger lagret i årevis. Derfor er det ingen vits å linke til en tråd i 4chan, vi får bare 404 error noen minutter senere likevel. Nåja, dette gjelder nok bare /b/, og selv der varer de fleste mer enn minutter. Lengste jeg har sett en tråd på /b/ var ca 12 timer. Men ja, liten vits å linke, den varer ikke lenge. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Hehe, har blitt så vant til /b/-humor, i denne tråden, at jeg skulle til å kommentere hva som var morsomt med bilbildene >_< Akkurat samme her /hr/ var dritkult da, sjekk hva jeg fisket opp. DEILIG! Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Hehe, har blitt så vant til /b/-humor, i denne tråden, at jeg skulle til å kommentere hva som var morsomt med bilbildene >_< Akkurat samme her /hr/ var dritkult da, sjekk hva jeg fisket opp. NICE! Den trengte jeg! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Hehe, har blitt så vant til /b/-humor, i denne tråden, at jeg skulle til å kommentere hva som var morsomt med bilbildene >_ Akkurat samme her /hr/ var dritkult da, sjekk hva jeg fisket opp. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 (endret) Endret 20. mai 2010 av svelemoe Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 sjekk hva jeg fisket opp. Fukken saved. Holder på med FireRed nå, så dette var handy. En burger som takk: Lenke til kommentar
ze5400 Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Fikk knapt sove, natt til i dag. Hadde eksamen i dag, så jeg hadde mareritt som dette: 2 Lenke til kommentar
dePt Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Mattemarerit har jeg selv opplevd. kondolerer... Lenke til kommentar
Hvordangaardet Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Mattemarerit har jeg selv opplevd. kondolerer... Rart at dere nevner det, jeg hadde også mattemareritt for noen dager siden.. Første gang jeg noensinne har drømt om tall/brøker/funksjoner i hele mitt liv, har eksamen om 6 dager! Hvor lurker dere forresten? Jeg holder meg mest til /r9k/, men er innom /b/ iblant også. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 (endret) Er nesten bare på /r9k/ for tiden, /b/ lever rett og slett for mye opp til navnet sitt, "random". Er omtrent bare piss der.. Endret 21. mai 2010 av Frdlr Lenke til kommentar
Kornfleks Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 HAHAHAHAHAHAH!!! Herlig! :!: Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Vil tro den er fake. Alt for mye troverdighet fra gutten, samt at det tar over en time for faren å komme hjem, når han sier han er der om 10-15min. I tilegg vil jeg anta at han brukte samme kamera på å ta de to bildene av skjermen sin. Men oppløsningen er av forskjellig størrelse, og det er ikke mulig å identifisere om det er samme skjermen på bildene. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Vil tro den er fake. Alt for mye troverdighet fra gutten, samt at det tar over en time for faren å komme hjem, når han sier han er der om 10-15min. I tilegg vil jeg anta at han brukte samme kamera på å ta de to bildene av skjermen sin. Men oppløsningen er av forskjellig størrelse, og det er ikke mulig å identifisere om det er samme skjermen på bildene. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2010 Vil tro den er fake. Alt for mye troverdighet fra gutten, samt at det tar over en time for faren å komme hjem, når han sier han er der om 10-15min. I tilegg vil jeg anta at han brukte samme kamera på å ta de to bildene av skjermen sin. Men oppløsningen er av forskjellig størrelse, og det er ikke mulig å identifisere om det er samme skjermen på bildene. 2 Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Vil tro den er fake. Alt for mye troverdighet fra gutten, samt at det tar over en time for faren å komme hjem, når han sier han er der om 10-15min. I tilegg vil jeg anta at han brukte samme kamera på å ta de to bildene av skjermen sin. Men oppløsningen er av forskjellig størrelse, og det er ikke mulig å identifisere om det er samme skjermen på bildene. 2 Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Vil tro den er fake. Alt for mye troverdighet fra gutten, samt at det tar over en time for faren å komme hjem, når han sier han er der om 10-15min. I tilegg vil jeg anta at han brukte samme kamera på å ta de to bildene av skjermen sin. Men oppløsningen er av forskjellig størrelse, og det er ikke mulig å identifisere om det er samme skjermen på bildene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå