Gjest Bruker-127711 Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 (endret) Meh. Sånt er morsomt til en hvis grad. Det blir å dra den altfor langt.. Sikta til russekortet Endret 2. mai 2010 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Syns ikke det egentlig var noe over grensen. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Var ikke noe over grensen, men alle har jo hørt den der et par hundre tusen millioner ganger til nå.. Lenke til kommentar
cFc Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Gidd å være overfølsom da. Den er jo klart morsom. Russen skal være litt sånn 1 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Var ikke noe over grensen, men alle har jo hørt den der et par hundre tusen millioner ganger til nå.. den er såpass genial at jeg fremdeles smiler av den. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Du synes vel og at "Arguing on the internet..blabla" er hysterisk? Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Uansett hva dere måtte mene, bryr det meg ikke. Jeg syns det var morsomt og jeg driter i alle kjipe personer som ser stygt på meg når jeg gir det bort. =) Selv om jeg som sagt føler meg litt dårlig når utlendinger spør etter det:P Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Selv om jeg som sagt føler meg litt dårlig når utlendinger spør etter det:P Jeg tror du lett klarer å se hvem du ikke bør gi bort kort til. Er det 12-åringer er det null problem. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Hvordan reagerer folk på russekortet? Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Hvordan reagerer folk på russekortet? Slik tipper jeg. http://www.youtube.com/watch?v=tN3iNxr2bhk Lenke til kommentar
TEE Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 For noen som er vant til /b/ bør ikke det russekortet være i nærheten av grensen en gang. 1 Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 For noen som er vant til /b/ bør ikke det russekortet være i nærheten av grensen en gang. Det er jo nettopp det, vil tro et mindretall av de som samler russekort har vært i nærheten av 4chan generelt. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Meh. Sånt er morsomt til en hvis grad. Det blir å dra den altfor langt.. Sikta til russekortet En her har dratt russekortet sitt litt. Bildet er tegningen av lommemannen, og teksten er "jeg har flere kort i lomma". Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 En her har dratt russekortet sitt litt. Bildet er tegningen av lommemannen, og teksten er "jeg har flere kort i lomma". Hahaha, fy, jeg lo! :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå