Gå til innhold

4chan bilete- og diskusjonstråd

Zeph

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De har nok et annerledes banksystem i unaiten enn vi har her. Eller flere online betalingssystemer enn vi har. Sjekker er jo fortsatt i skuddet der, tross alt...

Evt er ting kuttet vekk fra bildet.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Ja siden det står "email" i kvitteringa er det nok paypal eller noe lignende. På paypal trenger du ikke vite kontonummer, bare mailadressen til den du overfører til (som selvsagt også er registrert på paypal).

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Den er sensurert. Det står e-mail i det ene feltet før "$650".

Akkurat som det ser ut på paypal hvis man overfører mellom 2 paypal-kontoer. Det jeg gjort med bruktkjøp noen ganger.

Da får jeg instruks om "Transfer $50 to [email protected]" og kvittering på at det er mottatt.

Paypal-konto viser også "balance" akkurat som en bankkonto, for du kan overføre penger fra banken til paypal. Et bevis på at det ikke bare er rasshøl på /b/ hvertfall.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Men denne greia kom etter at betalingen var gjennomført. Hvordan fant Trevor ut e-posten før han betalte?

EDIT: Ah, nå ser jeg at e-posten var i de tre første innleggene, men var sensurert bort. Ikke så lett å se. Trodde folk mente at e-posten sto i kvitteringen lengst ned.

Endret av A-Jay
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...