tjalla Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Er vel heller du som ikke har fått det med deg Å? Er jeg tech duck? :\ Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 (endret) Noe paradoksalt at en som legger ut tech ducks ikke vet hvordan spoiler-funksjonen fungerer. Seriøst? SERIØST? LES tråden før du kommer med beskyldninger. Han satte det ikke i spoiler fordi det er altfor mye styr å legge inn bildene i posten ett og ett, og moderatorene har allerede satt strek for diskusjonen! Endret 13. april 2010 av iSimen Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 (endret) Noe paradoksalt at en som legger ut tech ducks ikke vet hvordan spoiler-funksjonen fungerer. Seriøst? SERIØST? LES tråden før du kommer med beskyldninger. Han satte det ikke i spoiler fordi det er altfor mye styr å legge inn bildene i posten ett og ett, og moderatorene har allerede satt strek for diskusjonen! Ok OK OK. Trodde det gikk ann å slenge inn en spoilertag i ettertid. Beklager for å rippe opp i de dårlige minnene dine. Endret 13. april 2010 av tjalla Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Det trodde jeg også, men menn i slips likte forumet bedre ødelagt og rart - så nå går det ikke lenger. Ikke kan man bugge det og sette signaturen i spoiler heller Men diskusjonen var det satt strek for. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 2 bilder forsvant fra en post. Reaksjoner tas på PM. Geir Lenke til kommentar
KKake Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Fra VG: "PEDOBJØRN: På plakater av paven har folk på Malta tegnet inn en såkalt pedobjørn. Foto: REUTERS" Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Pedobear er mitt forbilde. vent nå litt... Lenke til kommentar
TMB Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 (endret) http://www.timesofmalta.com/articles/view/20100410/local/panda-print?pedobear Two billboards in Marsa advertising the Pope's visit to Malta got the unlikely addition of two stencilled images of what looks like a panda. It is not clear why the "artist" in question juxtaposed the bears with the Pope. The organising committee was alerted yesterday morning and it plans to erase the images. Endret 14. april 2010 av Subject Delta Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 (endret) "Pedobjørn". :!: Fantastisk. Endret 14. april 2010 av The Prophet Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Pedopanda, for pedofile i kina Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Pedobjörnerna for dem i Sverige Lenke til kommentar
Ragequit Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 (endret) Håper på at det ikke er for mange reposts av andre bilder i tråden. Edit: Jeg innser nå at man kanskje må lurke /v/ over gjennomsnittet mye for å forstå mange av disse, men la gå. Endret 14. april 2010 av Ragequit Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 HAHAHA! Tok alle Men så er jeg Datanerd også da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå