Hyperio Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Depression Dog Africa. :!: Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Er jeg den eneste her som liker /r9k/ bedre enn /b/? Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Er jeg den eneste her som liker /r9k/ bedre enn /b/? Langt derifra. /r9k/ er det eneste jeg besøker, /b/ er full av shit. Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Den første grafen der er jo 100% bullshit. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 (endret) Nu vel, det er faktisk delte meninger om det. Endret 9. april 2010 av Atald Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Jeg skjønte ikke grafen :\ Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Skumlest tilbake til side 240 nå. Utrolig mye skoj her! Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 (endret) Jeg skjønte ikke grafen :\ Du må lære litt mer om de folkeslagene som er skrevet inn der. Egyperne, de var jo smarte og bygde pyramider, grekerne var flinke mattematikkere osv.renesansen er en tidsperiode der ting begynte å utvikle seg. Endret 9. april 2010 av morgan_kane Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Jeg skjønte ikke grafen :\ Du må lære litt mer om de folkeslagene som er skrevet inn der. Egyperne, de var jo smarte og bygde pyramider, grekerne var flinke mattematikkere osv.renesansen er en tidsperiode der ting begynte å utvikle seg. skjønte det, men hva er poenget? Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Jeg skjønte ikke grafen :\ Du må lære litt mer om de folkeslagene som er skrevet inn der. Egyperne, de var jo smarte og bygde pyramider, grekerne var flinke mattematikkere osv.renesansen er en tidsperiode der ting begynte å utvikle seg. skjønte det, men hva er poenget? Grafen prøver å få frem at kristendommen/religion har holdt igjen teknologisk utvikling, og at vi uten religion kunne vært mye lenger idag. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Jeg skjønte ikke grafen :\ Du må lære litt mer om de folkeslagene som er skrevet inn der. Egyperne, de var jo smarte og bygde pyramider, grekerne var flinke mattematikkere osv.renesansen er en tidsperiode der ting begynte å utvikle seg. skjønte det, men hva er poenget? Grafen prøver å få frem at kristendommen/religion har holdt igjen teknologisk utvikling, og at vi uten religion kunne vært mye lenger idag. ok. Jeg tror bildet tar feil Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Jeg skjønte ikke grafen :\ Du må lære litt mer om de folkeslagene som er skrevet inn der. Egyperne, de var jo smarte og bygde pyramider, grekerne var flinke mattematikkere osv.renesansen er en tidsperiode der ting begynte å utvikle seg. skjønte det, men hva er poenget? Når Kristendommen ble prakket på folk flest så forsvant store deler av inteligensen til menneskene, vi ble altså dumme og mistet flere år med forskning, utvikling av matematikk osv. Se på y aksen som inteligens, og x aksen som årstall. Så ser du at inteligensen øker helt til Kristendommens periode slår inn, da synker det og vi må vente helt til renesansen før det øker igjen. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Commencing ragedump.......... Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Kan du ikke zippe hele mappa med de bildene og laste opp når du har så mange bilder i samme tema? er letter å bla gjennom de på datamaskinen en å åpne flere hundre sider i firefox... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå