2ball_ Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 (endret) like greit at jeg ikke kan se hva som står på #4.. viste hva som kom uansett Edit: Gud så viktig uviktigheter er Endret 7. april 2010 av 2ball(s) Lenke til kommentar
chokke Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Huff, tragisk. Disse shitkidsa burde ikke være her nei, helt enig. Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Elaborate plz? Bukselommene danner en til Alien.. eller ser sånn ut hvis man tenker litt på det. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Hele denne tråden strider egentlig mot Rule 1 & 2, så ikke snakk om hvem som er newfag og hvem som ikke er det. Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 øøøøøø......tror du failet litt der, Rule 1 & 2 gjelder bare under raid Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Som ikke drittchan er mainstream nok fra før av… Lenke til kommentar
TMB Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Huff, tragisk. Disse shitkidsa burde ikke være her nei, helt enig. Er vel heller du og han andre typen som ikke burde være her, mtp. at dere tydeligvis ikke tåler /b/-humor. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Newfag heter det Uff ja. Kikka lenge og intenst på tapeten ved siden av skapet men kunne ikke finne noe som minna meg om en meme. Får trøste meg med at jeg kun var uoppmerksom og at jeg må tenke utenfor boksen neste gang Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Tråden er blitt rapportert fordi den etter noen brukeres oppfatning er begynt å skli ut i tøv og tull . For en utenforstående administrator med en multiplier på 5, som fortsatt bare kan drømme om å få 500 poeng, er selvsagt alt i denne tråden tøv og tull. Derfor opprettet jeg en egen tråd for å diskutere hva dere vil ha. Resultatet var at dere ville ha en billedtråd, med anledning til kommentarer. Vi innførte ikke billedplikt, fordi det antagelig bare ville føre til reposts. Men generell prat hører ikke hjemme her, den kan dere ta på 4chan. For ordens skyld: Rule 1&2 og newfag-diskusjoner har ingen plass her på forumet. Her får hvem som helst lov til å poste om 4chan, så lenge de holder seg on topic og innenfor retningslinjene. Hvis dere trenger å gå en runde til om hva topic er, så ta det i sticky'en. Og husk, bilder som er over "streken" gir ikke plusspoeng her på forumet, bare merarbeid for admins og mods. Geir Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Herlig. Synes kvaliteten på tråden i det siste har vært som så. <-gif Lenke til kommentar
chokke Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Er vel heller du og han andre typen som ikke burde være her, mtp. at dere tydeligvis ikke tåler /b/-humor. Jeg mente disse 1994-kidsa. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 I bow before thee in great honor Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Hele denne tråden strider egentlig mot Rule 1 & 2, så ikke snakk om hvem som er newfag og hvem som ikke er det. øøøøøø......tror du failet litt der, Rule 1 & 2 gjelder bare under raid Rule 1&2 ble bare stjålet fra Fight Club fordi noen ville være kule. Man er forresten ganske tapersk hvis man faktisk er med på raids. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Å snakke om tapersk og /b i samme setning blir vel litt for dumt... Bare se på poengsummene som flere i denne tråden klarte å prestere. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 (endret) Man bør ikke være mye på 4chan for å få høy score? Jeg fikk vel en av de høyeste, men jeg er ikke ofte der inne uansett. Det er vel egentlig like så godt en no-life chart. Endret 8. april 2010 av The Prophet Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Hva sier du? At det er overflødig? Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Siden alle 16-åringene synes det er interessant å snakke om hvem som er mest oldfag kjører jeg bare på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå