Gå til innhold

4chan bilete- og diskusjonstråd

Zeph

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg konsentrerer meg om det snurende beinet, og sier for meg selv "opp", "ned", hvor opp er når beinet er lengst borte. Så sier jeg et ord to ganger på rad, og da snur hele greia.

Så den orginalt uten de på siden, slik at det var litt vanskeligere å få den til å snu seg. Nå kan man jo egentlig bare se på et av bildene og så på orginalen, som da følger det man akkurat så.

Lenke til kommentar

Figuren snurrer mot klokken. Vi ser skyggen av foten når foten er bak. Hadde foten vært framme da ville vi sett mer av foten når den er bak.

Nei. Alt er sort, så om ting er foran eller bak noe annet er umulig å se.

Det er hele poenget med animasjonen.

Lenke til kommentar

Alle de tre figurene er symmetriske. Det svarte omrisset er nøyaktig likt enten du ser damen forfra eller bakfra. 1/8 omdreining mot klokken forfra er nøyaktig samme illustrasjonen som 1/8 med klokken bakfra, og slik fortsetter det hele veien rundt.

Så er det lagt på blå, hvite og røde profiler på de to ytterste som indikerer om man ser henne forfra eller bakfra. Tar man vekk disse fargene, vil det høyre og det venstre bildet være identisk med hverandre og med det midterste på hver eneste ramme i animasjonen-

Her er en tilfeldig valgt ramme hvor jeg har retusjert vekk fargene:

post-52698-1270481480,516_thumb.gif

Geir :)

Lenke til kommentar

105 pga. fapping, the game og 1,5 multiplier.

Edit: Potensielt 135, forstår ikke helt FB/MSN spørsmålet. Om jeg har mer kontakter på facebook en ekte venner? Jeg har alle venner + bekjente + randoms jeg såvidt har vært i kontakt med. Så ja selvsagt. Merkelig punkt.

Endret av Venetar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...