HOHOHOHO222 Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 haha, jeg surrer visst Lenke til kommentar
Hvem Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Figuren snurrer mot klokken. Vi ser skyggen av foten når foten er bak. Hadde foten vært framme da ville vi sett mer av foten når den er bak. Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Jeg konsentrerer meg om det snurende beinet, og sier for meg selv "opp", "ned", hvor opp er når beinet er lengst borte. Så sier jeg et ord to ganger på rad, og da snur hele greia. Så den orginalt uten de på siden, slik at det var litt vanskeligere å få den til å snu seg. Nå kan man jo egentlig bare se på et av bildene og så på orginalen, som da følger det man akkurat så. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Figuren snurrer mot klokken. Vi ser skyggen av foten når foten er bak. Hadde foten vært framme da ville vi sett mer av foten når den er bak. Nei. Alt er sort, så om ting er foran eller bak noe annet er umulig å se. Det er hele poenget med animasjonen. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 (endret) Artig at det er fult av ignorante folk her som tror at veien de ser den på, er den korrekte. Animasjonen er lagd slik at den kan gå begge veier samtidig selv om det ser helt normalt ut. Endret 5. april 2010 av The Prophet Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Ehem! Nå er det jo DU som er ignorant og mener DIN mening er den eneste riktige. Du motsier altså deg selv noe voldsomt. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Forskjellen er at han har rett. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 (endret) Vel, poenget er at man kan se damen snurre mot eller med klokken, men noen kan bare se hun snurre mot eller med, mens andre kan se begge veier. Og Bytex, hvis du mener dette er ignoranse, bør du lese definisjonen på ordet. Endret 5. april 2010 av The Prophet Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Alle de tre figurene er symmetriske. Det svarte omrisset er nøyaktig likt enten du ser damen forfra eller bakfra. 1/8 omdreining mot klokken forfra er nøyaktig samme illustrasjonen som 1/8 med klokken bakfra, og slik fortsetter det hele veien rundt. Så er det lagt på blå, hvite og røde profiler på de to ytterste som indikerer om man ser henne forfra eller bakfra. Tar man vekk disse fargene, vil det høyre og det venstre bildet være identisk med hverandre og med det midterste på hver eneste ramme i animasjonen- Her er en tilfeldig valgt ramme hvor jeg har retusjert vekk fargene: Geir Lenke til kommentar
TMB Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 (endret) Jeg fikk 507 (det er ikke jeg som har ringa rundt de greiene hehe) yay Endret 5. april 2010 av Subject Delta Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 (endret) 105 pga. fapping, the game og 1,5 multiplier. Edit: Potensielt 135, forstår ikke helt FB/MSN spørsmålet. Om jeg har mer kontakter på facebook en ekte venner? Jeg har alle venner + bekjente + randoms jeg såvidt har vært i kontakt med. Så ja selvsagt. Merkelig punkt. Endret 5. april 2010 av Venetar Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 570 poeng, nice. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Jeg fikk 100, hvordan klarer dere å få så avsindig mye? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 "pretend to be moot while fingering anus" neida Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 195... Kjipt med multiplication da. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Hadde jeg tatt den for 3+ år siden hadde jeg havna glatt på over 500 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå