WheelMan Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Fant den på page 15, etter at jeg lurket der på oppfordring fra en annen tråd. Eneste annet i tråden var runescape-spam. Føler meg spesiell Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 aaah, jeg leste den på søndag, men da glemte jeg å kopiere/print scr Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 hvem er han feite? Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Hei Homser, Mitt navn er John, og jeg hater hvert eneste av dere. Dere er allesammen feite, funskjonshemmede tapere som bruker hvert sekund av dagen deres foran dataen og ser på dårlige bilder. Dere er alt som er dårlig i verden. Ærlig talt, har noen av dere noen gang fått noe fitte? Liksom, jeg mener at det er sikert morsomt å gjøre narr av folk for sine egene usikkerhet, men dere tar det til en helt ny nivå. Dette er enda verre enn å onaneri til bilder fra Facebook. Ikke vær en fremmed. Bare riv løs på meg. Jeg er for det meste perfekt. Jeg var kaptein av fotball laget, og starteren av basketball laget. Hvilkne sport spiller dere, unntatt "onaner over nakne bilder av tegnte Fire Embler folk"? I får også reine 6'ere, og jeg har en jævelig hot dame (Hun sugde meg i stad, var SÅ jævelig rå). Dere er alle sammen homser som burde bare ta selvmord. Takk for at dere hørte på. bilde er relevant: Det er meg og kjerringa. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 (endret) Epic beard guy! Endret 17. februar 2010 av Kexxy er Sexxy! Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Så akkurat videoen, sånn skal jeg bli når jeg blir 67! Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Synes nesten synd på ho som filmet etter /b/ fikk tak i adressen hennes. Nesten. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 (endret) Warning: Videoen innholder vold og blod! Endret 17. februar 2010 av Osse-Mon Lenke til kommentar
Wubble Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Synes nesten synd på ho som filmet etter /b/ fikk tak i adressen hennes. Nesten. Hva skjedde da? Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Synes nesten synd på ho som filmet etter /b/ fikk tak i adressen hennes. Nesten. Hva skjedde da? Alt av online-kontoer er spammet med hat- og trusselmeldinger, og det er vel ikke lenge før noen (om det ikke er skjedd allerede) ringer henne opp eller besøker henne. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Noen som kan fortelle hva som skjedde? Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Synes nesten synd på ho som filmet etter /b/ fikk tak i adressen hennes. Nesten. Hva skjedde da? Alt av online-kontoer er spammet med hat- og trusselmeldinger, og det er vel ikke lenge før noen (om det ikke er skjedd allerede) ringer henne opp eller besøker henne. Hva hadde hun som filmet gjort da? Lenke til kommentar
fox Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 (endret) Hun stjal bagen til fyren, sjekk videoen. Skal finne ut når i videoen. 2:19 Jævla bitch Endret 17. februar 2010 av Fox Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Hun stjal bagen til fyren, sjekk videoen. Skal finne ut når i videoen. 2:19 Jævla bitch Dæven det la jeg ikke merke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå