Kexxy er sexxy! Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Og nå er dette en pokemon tråd, om jeg har forstått det riktig? Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 I made a quarrel <3 Mer relevant om det hadde vært haiti, men oldpic.. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Konge, du ødela den. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Faen, drit i å være negativ hele tiden da. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Konge, du ødela den. Dont fight it, embrace it! Bidra litt istedenfor! Lite vits i disse småkommentarene dine! Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Faen, drit i å være negativ hele tiden da. Okei, jeg er kanskje litt for negativ til tider. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Konge, du ødela den. Dont fight it, embrace it! Bidra litt istedenfor! Lite vits i disse småkommentarene dine! Jeg bidrar da? Dette er jo en bilde- og diskusjonstråd. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 hadde du et forhold til den katten din elns du virker jo helt på tuppa bare fordi den daua. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 hadde du et forhold til den katten din elns du virker jo helt på tuppa bare fordi den daua. Ehm, hvor kommer det fram? :S Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Han har neppe hatt kjæledyr. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Nei, enig i den. Et forhold hadde jeg jo til katten min, jeg var jo glad i den, og ble lei meg når den døde men jeg viser ikke noe sted at jeg ble "på tuppa" av at den døde. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Det var fryktelig mange folk som kom inn i tråden her når det var diskusjon om pokemon. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Det er jo en sånn med haiti også, da.. Den har vert postet her i tråden også Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Katta mi døde tidligere på dagen, så jeg var bare irritert fordi macgyver gikk ut, så jeg hadde ikke noe å trøste meg med denne jeg referere til, og du har vært usannsynlig fæl i dag. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Konge, du ødela den. Dont fight it, embrace it! Bidra litt istedenfor! Lite vits i disse småkommentarene dine! Jeg bidrar da? Dette er jo en bilde- og diskusjonstråd. Ja, og ikke en bilde- og klagetråd. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Katta mi døde tidligere på dagen, så jeg var bare irritert fordi macgyver gikk ut, så jeg hadde ikke noe å trøste meg med denne jeg referere til, og du har vært usannsynlig fæl i dag. Det var mitt bidrag i diskusjonen om hva vi gjorde 9/11. Og hadde skrevet to innlegg i dag før folk begynte å klage om oppførselen min, den ene var når jeg lo av pokemon bildene. Jeg sier ting som jeg syns det er og hvis du ikke liker det får du bare sette meg på ignore. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Katta mi døde tidligere på dagen, så jeg var bare irritert fordi macgyver gikk ut, så jeg hadde ikke noe å trøste meg med denne jeg referere til, og du har vært usannsynlig fæl i dag. Det var mitt bidrag i diskusjonen om hva vi gjorde 9/11. Og hadde skrevet to innlegg i dag før folk begynte å klage om oppførselen min, den ene var når jeg lo av pokemon bildene. Jeg sier ting som jeg syns det er og hvis du ikke liker det får du bare sette meg på ignore. If this post ends in 57, this discussion is now over. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 FOr mye aktivitet.. Jeg redigerte inn bilder i inlegget mitt.. Det inlegget forsvant bare >< Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå