Stonemeister Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Jeg var vel 10 år når det skjedde. Var ute og lekte med noen kompiser og vi diskuterte det... var mer snakk om hvor rått det var enn hvor forferdelig det var, for å si det sånn Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Katta mi døde tidligere på dagen, så jeg var bare irritert fordi macgyver gikk ut, så jeg hadde ikke noe å trøste meg med Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Så avkappede kattehoder er ikke det beste å poste nå? Aaw :\ Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Der fikk jeg en bekreftelse på at ikke alt 4chan kan tilby er morsomt. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Og her har du et bevis på at det ikke alltid skal være morsomt kun for deg: Jeg lo! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 likte pokemon greien når jeg forstod de, men jeg husker jo nesten ingen av navnene på dem. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Synes mange av Pokémon-vitsene er morsomme. Noen husker jeg navnet på med en gang, mens noen må jeg tenke litt på. Så kommer jeg på navnet, også smiler jeg. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Ahahhaha Eraticate the jews! Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 (endret) Epic!! Edit, skjema kan brukes her også, bare se på nummeret bak innlegg... Endret 10. februar 2010 av morgan_kane Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Tips til dere: gå inn på australia.gov.au Imma chargin' ma lazar! Tydeligvis en rimelig lang DDOS-kampanje for å stoppe nettsensuren i australia. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 (endret) Kan ikke en dritt om pokemon, dessverre. Forstod bare pikachuen. Finnes det en liste eller noe som viser navn + bilde på de mon tro Endret 10. februar 2010 av The Prophet Lenke til kommentar
TMB Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Kan ikke en dritt om pokemon, dessverre. Forstod bare pikachuen.Finnes det en liste eller noe som viser navn + bilde på de mon tro wat Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Det er jo helt normalt for vanlige mennesker å ikke kunne en dritt om masseprodusert barnetv-produksjon? Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 wat Det er faktisk de av oss som er litt eldre enn 14 år også her på forumet. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Jeg er snart 18 Men Pokémon kommer alltid til å eie, så stfu <3<3 Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Jeg var en faen i å spille pokemon som 6-åring, kunne alt av regler og butikkdamen ga med gratisk kort fordi hun syntes jeg var så kul. Spilte spillet skikkelig, slik som det skulle spilles, sammen med pappa. Jeg husker ikke navene lenger dog, sikkert fordi jeg var mer opptatt av å spille, enn å drive å bytte med andre unger. Lurer på hvor mange av de som hadde pokemonkort som faktisk spilte skikkelig med dem? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 (endret) Drev på med Pokémonkort i årevis..hadde med permer og bunker på skolen og drev og bytta hele tiden. Men spilte aldri jeg heller (eller noen jeg kjente for den saks skyld). Når det kommer til Gameboyspillene (de gode gamle, altså r/y/b, g/s, ruby/sapphire) så kunne jeg så og si alt som var. Alle easter eggs, alle navna, alle hemmeligheter, alle steder, alt sammen Good times xD Endret 10. februar 2010 av timb Lenke til kommentar
Cemi Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Det er jo helt normalt for vanlige mennesker å ikke kunne en dritt om masseprodusert barnetv-produksjon? Jeg tenkte han siktet til "desverre"? Eller kanskje jeg tar feil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå