Darkbuster Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Er ikke greia at det er det som skjer i filmen eller noe? Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Jo, det er hele poenget... Det er historien om forholdet mellom Luke og Leia / Leia og Han Solo Lenke til kommentar
Beges Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 (endret) Oh lawd. Dere over^ L2SW ............................................________ ....................................,.-‘”...................``~., .............................,.-”...................................“-., .........................,/...............................................”:, .....................,?......................................................\, .................../...........................................................,} ................./......................................................,:`^`..} .............../...................................................,:”........./ ..............?.....__.........................................:`.........../ ............./__.(.....“~-,_..............................,:`........../ .........../(_....”~,_........“~,_....................,:`........_/ ..........{.._$;_......”=,_.......“-,_.......,.-~-,},.~”;/....} ...........((.....*~_.......”=-._......“;,,./`..../”............../ ...,,,___.\`~,......“~.,....................`.....}............../ ............(....`=-,,.......`........................(......;_,,-” ............/.`~,......`-...............................\....../\ .............\`~.*-,.....................................|,./.....\,__ ,,_..........}.>-._\...................................|..............`=~-, .....`=~-,_\_......`\,.................................\ ...................`=~-,,.\,...............................\ ................................`:,,...........................`\..............__ .....................................`=-,...................,%`>--==`` ........................................_\..........._,-%.......`\ ...................................,<`.._|_,-&``................`\ Endret 3. februar 2010 av Beges Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 (endret) Stumblet det bildet for noen dager siden, tok den ikke før siste linja, men da lo jeg godt. (noen kommer nok til å pirke på at den ikke er helt korrekt) Endret 3. februar 2010 av Matsemann Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Han later som han er Luke Skywalker, og den heite dama (Princess Leia) fant han ut var søstra si ETTER at de hadde klint. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Fint at de har fjernet skyggen da. Med skyggen der ligner det ikke like mye på en munn lengre. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Forumet har et forbud mot rasisme. Det gjelder i denne kategorien også. Om vi burde ha det er en interessant diskusjon, men den kan vi ta et annet sted. En post er slettet. Gjentagelser kan føre til mer alvorlige reaksjoner. Kommentarer tas på PM, ikke i tråden. Geir Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Er fett i fiksjon. Filmer, bilder, bøker og musikk. Til og med da kan det bli litt vel drøyt. Men ekte... Huff. Akkurat det du sier tjalla er samme problemet jeg så mange nevnte i 4chan tråden. Driten setter seg fast i hue ditt, og det går ikke vekk. Bildene og lydene blir med i lange tider. Kjenner det igjen i forhold til Cannibal Holocaust, mitt første møte med skikkelig disturbing exploitationfilm for mange år siden. Tok meg 3-4 måneder før bilde av den skilpadden forsvant. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Jeg vet ikke hvorfor såne ting er litt tiltrekkende. Cannibal Holocaust var en god og dårlig film på en gang. Den var helt forferdelig, men jeg angrer ikke på at jeg så den. Sånn blir det med det meste av sånn type ting. Klarer ikke helt å forklare det... Dette er det beste jeg fikk ut av filmen: Se filmen hos Youtube Det er en sang å ha på når makabre ting utfoller seg.. Lenke til kommentar
Cidsor Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 En skrekkelig dag det har vært i dag. Stod opp. Gikk på skolen. Hadde fremføring. Skolen var slutt. Kjørte hjem Gikk på PCen. Åpnet Google Chrome. Trollet 4chan hvor dårlig Ipad er. Rolled for 66. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 haha hva var greia med skilpadden? nå lurer jeg veldig. uansett jeg tåler å se alt, jeg er jo en internet gænstah! fo sho bro! Lenke til kommentar
TMB Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Sett på disse to videoene på likt: Se filmen hos Youtube Beste rap sang ever Lenke til kommentar
Cidsor Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 (endret) Sett på disse to videoene på likt: Beste rap sang ever Selvlagd er vellagd Endret 5. februar 2010 av JohndoeMAKT Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Hahahahaha, fatrant rappen er seriøst noe av det beste jeg har sett på lenge! Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Torturvideoer kan dere promotere/spørre etter andre steder enn her på forumet. Her får man ikke ekstra skillpoints for å være herdet av det harde livet i internets grøftekanter. Noen poster er slettet. Reaksjoner tas som alltid på PM, ikke i tråden. Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå