TMB Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Er selve vitsen at Haiti hopper opp og ned slik at det ser ut som at det står HA HA? Er usikker på om at jeg tok den. Det blir "jordskjelv". Lenke til kommentar
2ore Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Er selve vitsen at Haiti hopper opp og ned slik at det ser ut som at det står HA HA? Er usikker på om at jeg tok den. Det blir "jordskjelv". Haha, at jeg ikke tok den. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Hvis du har vært våken de siste par ukene hadde du fått med deg at Haiti har hatt jordskjelv som har drept tusenvis og gjort mange hundre tusen husløse. Med F11 kan du gjøre det enda værre for stakkarene der borte. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Er selve vitsen at Haiti hopper opp og ned slik at det ser ut som at det står HA HA? Er usikker på om at jeg tok den. Wow, snakk om å følge med i nyhetene... Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Fyfaen du er tøff altså iNeo. Kan jeg få slikke skoene dine? Selvfølgelig kan du det, hvis du betaler meg 100kr først. Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Oh lawd! ferskt ut av /b/ Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Bare poster noen random bilder for å få litt mer aktivitet her. Mange av disse er sikkert posta før. Lenke til kommentar
Uncle Albert Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Oh lawd! ferskt ut av /b/ Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 (endret) Var akkurat innom 4Chan for en gangs skyld jeg også Endret 2. februar 2010 av Kenny Bones Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Off topic: 100 % enig med signaturen din Newt32. Skulle vært forbudt. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Off topic: 100 % enig med signaturen din Newt32. Skulle vært forbudt. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 [sE JEG GREIER OG FJERNE BILDET!!! Mange som ikke greier det.] Beste jeg har sett på lenge til nå. Ellers, denne tråden er trasig til tider. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 er litt TL;DR, men verdt det (IKKE BEL AIR) Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 I don't get it. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Joda, men hva er greia liksom? Skjønte ikke samenligningen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå