Gå til innhold

4chan bilete- og diskusjonstråd


Zeph

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Altså, det siste bildet ser helt sykt shoppet ut. Jeg tenkte "photoshop" med en gang jeg så denne. Bakre delen av bilen ser helt "feil" ut på siste bildet og ligner ikke på bildet før. Pluss at den grønne bilen er kopiert og limt inn fra det nest siste og inn på det siste bildet..

Lenke til kommentar
Da konkluderer vi med at du ikke helt vet selv, for du skrev følgende i januar 2009:
Har browsa 4chan i flere mnd og /b/ er jo bare genialt..men kan noen forklare hva som menes med Rule 1,2,3,34, etc som alle snakker om hele tida? xD

 

 

Jepp, drev og lurka en laaang stund før jeg fant denne tråden og bestemte meg for å sette meg mer inn i ting xD

Januar 2009 er ca. 12 måneder siden. "Flere mnd" kan ikke kvalifiseres som mer enn et år, så du har vært på 4chan i mellom 1 og 2 år?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Forklar da hvordan neste bilde viser den grønne i vannet, og bildet etter viser at den blir løftet opp? Skal finne de igjen når jeg kommer tilbake på min egen maskin.

Det siste bildet ser veldig shoppet ut ja. For det første er lastebilen i nøyaktig samme perspektiv/vinkel selv om den har flyttet seg flere meter, og vridd seg, mens kameraet ser ut til å ha stått i ro. Videre kan du se at skyggen (den store runde) i vinduet til lastebilen ikke har flyttet seg.

 

Og hvis du ser på de to første bildene, og bilene som er parkert i bakgrunnen (bl.a. en rød personbil), så er de flyttet seg på bilde 3 der den grønne kranbilen er kommet for å få opp den røde, men på bildet der den grønne ligger i vannet, er plutselig bilene fra bilde 1 og 2 tilbake i bakgrunnen igjen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ang alt: Lurk moar. Er så lame og se folk som spørr hva reglene er eller hva cockmongler er for noe. Selv om memen er død ut, kan man enda lurke mer til og finne en side der man kan lese om alle memene. Og nå etter 3 år har det faen meg komment flere sider som kan hjelpe nykommere til og forstå hva som fåregår.

 

Ang kranene: Når man har eksistert på nettet i flere år og faktisk sett bildesettet fra feks Humorbildetråden her på forumet vet man at det forbanna rælet med at kran nr 2 detter uti. Og dessuten da skulle man jo få se bilde av den tredje kranen for svarte...

post-123709-1264348123.gif

Og nå manycam: cam4.com -> Shemales = Goodshit (de er faenmeg fine og!). Vet du ikke hvordan du fjerner logoen? Hæhæhæhæhæ! Prøv google hvis du er blind. GIF's på manycam? Huh? Oh herrejesus.

 

Her har dere stort sett hele screenshots grunnet at jeg vil vise hvor jeg henter det fra:

http://www.youtube.com/watch?v=0V40VjVlSBg Denne er lengere + har ebaumlogo brendt i seg. Men det fikser man jo lett når man velger området som skal brukes...

 

De ble bra nervøse!

post-123709-1264347621_thumb.jpg

 

 

Stranger = GIF

Hadde faen meg en bra på gang med hu herre med en annen fyr. Var pinadø så heldig at hun tok en deepthroat på dildoen da fyren spurte om "jeg" kunne gjøre det. Men! Grunnet min søss så ble det ikke noe screenshot av det...

post-123709-1264347641_thumb.jpg

 

post-123709-1264347721_thumb.jpg

 

 

Denne er verdt og lese:

post-123709-1264347935_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...