Ståle Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Det er jo fullt mulig å bare ikke bruke det Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Noen som får til det 3D-greia? Jeg får bare øyeaids + tårer, ikke noe mer ;f Edit: tror jeg klarte det, ikke at det ble så epic win som det går rykter om :| Jeg var på den tråden (den første, hvis det var flere), og det var WIN! Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Noen som får til det 3D-greia? Jeg får bare øyeaids + tårer, ikke noe mer ;f Edit: tror jeg klarte det, ikke at det ble så epic win som det går rykter om :| Jeg var på den tråden (den første, hvis det var flere), og det var WIN! Hva er det dere snakker om? Er det et bilde? Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Dyresex er forbudt ved norsk lov. Minner om at enhver som poster bilder i denne tråden er ansvarlige for sine handlinger og publiseringer, og ber folk tenke seg littegranne om. Om politiet tar kontakt med oss pga grove brudd på lovverket vil vi utlevere detaljer om de det evt gjelder dit. 1 innlegg + kommentarer er slettet. Er strengt talt ikke det da men. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Er strengt talt ikke det da men.Kom det ikke ny dyrevernlov ved nyttår eller noe? Var ikke noe spesifikt forbud mpt dyresex tidligere vet jeg, men mener det har kommet inn i lovverket nå. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Korrekt Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 En jeg kjenner ble iallefall permabannet herfra fordi han postet en link til 4chan der en mann hadde sex med en geit. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 /b har løsningen for et nytt liv hvis man er lei av denne.. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 fant ei digg ei på chatroulette Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 fant ei digg ei på chatroulette Sikkert fake. Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Er man nødt til å ha cam for å være på chatroulette? Hvordan gjør man det hvis man evt ikke trenger det? Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 (endret) Manycam lar deg late som om du har et webcam. Da kan du velge hvilken fil du vil vise eller om du f.eks vil vise skrivebordet ditt. Endret 19. januar 2010 av E.C. Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Damn, Chatroulette funker ikke på skolenettet... Står fast på "Connecting"... tips til hvordan jeg kan komme meg forbi? Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Er strengt talt ikke det da men.Kom det ikke ny dyrevernlov ved nyttår eller noe? Var ikke noe spesifikt forbud mpt dyresex tidligere vet jeg, men mener det har kommet inn i lovverket nå. Ja okay. Da tok jeg feil. Sorry. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Damn, Chatroulette funker ikke på skolenettet... Står fast på "Connecting"... tips til hvordan jeg kan komme meg forbi? Du er heldig som i det hele tatt kommer så langt Østfold fylkeskommune er sinnsykt gode på å blokkere interessante nettsider.. ;( Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Østfold fylkeskommune er sinnsykt gode på å blokkere interessante nettsider.. ;(Støtter den >: ( Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Damn, Chatroulette funker ikke på skolenettet... Står fast på "Connecting"... tips til hvordan jeg kan komme meg forbi? Hadde vært epic om det var Chris Hansen ja.. Lenke til kommentar
weebl Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 til dere som står fast på connecting, trykk f9, det funker en gang i blandt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå