Insomniatic Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 noen flere historier der liv muligens blir ødelagt PGA 4chan? vet bare om han som tok fyr på katta si og ble tatt. når jeg tenker meg om er det et bilde som sporer opp ei mindrårig jente som en gift kar liker. Svarer på det med et nytt spørsmål; Hva skjedde egentlig med schoolchan? noen her som sa de kjente henne elns. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Det har jo vært drap direkte relatert til 4chan - to ganger. Et bekreftet, og et ubekreftet. Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Det har jo vært drap direkte relatert til 4chan - to ganger. Et bekreftet, og et ubekreftet. Hva da? Jokela massakeren? Lenke til kommentar
4MB Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Schoolchan går i klassen min. Hun fikk ikke så mye problemer som jeg *host*håpet*host* på såvidt jeg vet. Fortsatt samme jenta. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Enda en som fikk problemer etter å ha spurt 4chan til råds. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Vi har jo historien om han som runka i undertøyet til søstra si og posta historien på 4chan. Så var det en anon som fant ut hvor han bodde og sendte et screenshot til moren hans. Han ble kastet ut av familien og måtte betale psykologtimer selv Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 vær så snill å tenke kritisk. jeg kan finne bilder av en venns søster og hennes venninner. det beste er om jeg printscreener det fra facebook og lar navnet hennes vises, men ikke mitt. så sier jeg bare det han indern sa slik at noen kan si ifra. BTW hvordan sender man melding til folk på FB? har lurt på det, men bruker FB så sjeldent at jeg ikke har orket å undersøke det. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Trykk på "innboks" øverst og så "Skriv ny". Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Hver gang noen klager på at rule 1 & 2 blir brutt vil jeg bryte rule 1 & 2 i ren protest. Jeg er så badass. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Søstra til inderen var jo dødsheit så jeg hadde sikkert også fappa til henne. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 (endret) Uten_navn2.bmp Endret 10. januar 2010 av 2ball(s) Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Hver gang noen klager på at rule 1 & 2 blir brutt vil jeg bryte rule 1 & 2 i ren protest. Jeg er så badass. jeg driter egentlig om folk gjør det eller ikke. 4chan er jo så å si mainstream på internett. men det irriterer meg litt når folk gjør det i raids Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Et bilde med alt for mange navn og muligheter for gjenkjennelse er slettet fra tråden. Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 (endret) 2 av bildene er ifra forrige side fant jeg ut. For slapp til å redigere de bort. Endret 10. januar 2010 av Mr.Graves Lenke til kommentar
Wubble Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Det har jo vært drap direkte relatert til 4chan - to ganger. Et bekreftet, og et ubekreftet. Link? Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Det har jo vært drap direkte relatert til 4chan - to ganger. Et bekreftet, og et ubekreftet. Pics or it didn't happen. Lenke til kommentar
Turbo sindre Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 (endret) Endret 10. januar 2010 av Turbo sindre Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Hva er greia med brushie brushie bildene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå